Kelly mag paard Queen houden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

savath

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:02

ik weet dat ik wel wat laat reageer,maar peterina,jij haalt zo uit naar adri,
maar weet dat je zelf niet zo nauw neemt met de bezittingen van iemand anders.
Ik ben daar de dupe van geweest.

je zult aan deze tekst wel weten wie ik ben,als ik de enige ben die je tekort hebt gedaan.

Ik hoop dat Kelly het paard mag houden.
Die duitsers willen geld,en niet hun paard.die hopen gewoon op het feit dat kelly zal betalen moest ze de rechtzaak verliezen.

Adri ,Kelly ,jullie hebben mijn steun.

Anoniem

Re: Kelly mag paard Queen houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 11:47

Laten we even duidelijk maken dat dit berichtje van Savath niet op mij slaat.

KellyC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:29

bedankt Savath, fijn om te weten dat je achter ons staat. Groetjes Queen en kelly

savath

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:47

Sorane schreef:

Het slaat inderdaad niet op jou.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:51

Sorane schreef:
@ Blue_Star
Waar ga ik offtopic dan? Quote het even voor me aub.
Maar waar in jouw berichtje blijf je zelf ontopic? Als je dat ook even wil quoten ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen.

Niemand blijft bij zo'n reactie ontopic

Sorane schreef:

Dit postje misschien?Je bent offtopic in dit geval

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 23:53

Alane schreef:
Blue_Star schreef:
Ah,mij stoort het niet of je nou de wedstrijdverslagen in dit topic zet Kelly
Wat mij uitermate stoort is die zinloze discussie tussen Alane en Napoline
En Sorane,jij gaat ook heel erg offtopic hoor

Dit is on-topic....????
Lieverd dit forum heeft regels en daar moet iedereen zich aanhouden... en voor wedstrijverslagen en data zijn er legio mogelijkheden op bokt... tot aan het kippenhok aan toe.
En of jij iets zinvol of zinloos vind.. prima.. voor Napoline en mij was die heel verhelderend en is al lang be-eindigd. Wel blijven opletten he??

Lieverd,zulke discussies hoeven niet in andermans topic worden uitgevoerd,er bestaat een Pm knop en die kan je in dit geval best gebruiken.
Dit topic gaat over Kelly én Queen,dus niet meer dan logisch dat mensen willen weten hoe het met Queen gaat

Alane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 01:18

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 11:09

mensen zeur allemaal toch niet zo! als je het er niet mee eens bent druk op de TeM en loop niet alles in dit topic te verkondigen.... Inmiddels heb ik wel op de TeM gedrukt voor jullie (en misschien deze post), want dit gaat helemaal niet meer over Kelly en Queen (en de pot verwijt hier de ketel dat hij zwart ziet wie is hier nou offtopic aan het gaan?? jaja geef elkaar maar weer de schuld)

En bovendien: De discussie paard wel of paard niet terug naar de eigenaar is al iets van 4 keer gevoerd in dit en het vorige topic... ik denk dat ondertussen alles wel al een keer langsgekomen is, maar om dan nu de discussie voort te zetten over het wel of niet offtopic gaan in dit topic is misschien wel een beetje teveel van het goede...nietwaar??

dus vanaf nu graag ontopic.... vorderingen over Kelly en Queen horen daar wat mij betreft ook bij, met name de vorderingen over de rechtzaak.. (dat daar af en toe een wedstrijdverslag tussen zit: Who cares?? Als je het niet wil lezen lees je er overheen of laat je dit topic voor wat het is, maar er zijn genoeg mensen die het wel willen lezen of die het niet kunnen schelen of het er nou wel staat of niet... Ik vind het juist wel handig dat ik via 1 topic kan volgen hoe het met Kelly en Queen is...

Kelly: meis is vind het echt heel erg vervelend dat je over een tijdje weer de hele gedoe van rechtzaken en onzekerheid moet doorgaan... Onder tussen sleept de zaak al meer dan een jaar.. en dat is erg lang....
Maar denk wel: er is hoop en daar moet je je aan vasthouden.

Adri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:06

Het bewijs dat Queen houdt van Kelly, is gisterenavond nog maar eens gebleken. Dancing Queen, wegens haar bokken, steigeren, showen, crossen hebben de finaleplaats bereikt, voor meer uitleg pm me maar.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 16:17

Mocht er nieuws komen naar aanleiding van het hoger beroep, dan kan er wat mij betreft een nieuw topic geopend worden (bv VvdD)
Daar kunnen allerlei topics worden geopend over wat je zoal hebt meegemaakt (die dag of de dagen ervoor)

Aangezien het hier nu voornamelijk gaat over hoe het nu met Queen en kelly gaat, zal hier een slotje volgen.