pascale schreef:effe reageren op die engelangela, je hebt ook echt geen gevoel of wel!!!!
dat doet zo'n dier toch pijn,maar ja zo ver gaan jou hersens blijkbaar niet!!!!!!!!!
Nee, schat. het doet het dier geen pijn meer. Hij wordt slap en sterft! Weet je wat het dier pijn doet: rond kruipen over een stenen weg, waarbij zijn huid van zijn vel wordt gestroopt bij iedere beweging die hij maakt. Als de huid op is, raakt hij het periost (=vlies om zijn botten, ZEER gevoelig) maar toch moet hij blijven kruipen, want van jouw mag die agent niet proberen om zijn ader door te halen en het dier eindelijk te laten sterven.
Oh, en met mijn gevoel zit het best goed hoor!
voor de anderen:
-sorry voor mijn reactie, wordt een beetje pissig van dit soort mensen die weer een kip zonder kop antwoord geven.!-
Citaat:
MENSEN LEES TOCH EENS FATSOENLIJK!
DENK TOCH EENS NA UIT HET PERSPECTIEF VAN DE AGENT EN DIE MAN!!
* Het paard kruipt halfdood over de weg
* De eigenaar SMEEKT de agent om het beest af te schieten
* De agent wil dit in eerste instantie niet maar de eigenaar smeekt die agent dus die agent waagt een poging
Wat willen jullie dan??? Dat het beest crepeert op de weg, en als de dierenarts er is het beest toch al dood is?? Dat het dood is en ook nog eens een hele tijd pijn heeft moeten hebben??
Of dat de dierenarts moest constateren dat het beest niet meer de redden was en onnodig lang pijn had geleden??
Of hadden jullie liever dat die agent het er toch op gewaagd had en het beest uit zn lijden verlost was?
ALS JULLIE VOOR DAT LAATSTE KIEZEN (net als ik dus) HOUD DAN OP MET DIE DOMME REACTIES VAN "OOH WAT EEN DOMME AGENTEN WAAR GAAT HET HEEN MET DIT LAND"
Jaah??
--> Helemaal mee eens!