Gestion Lingh niet naar Olympische Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:17

@ lovely hoe kom je aan die foto"s????

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:29

volgens mij komen die uiteen nieuwsfilmpje.

Wederom een nieuw lid in het team, ik ben enorm benieuwd hoe Nederland het zal gaan doen op de OS... Dit is nu al de tweede reserve die mee mag gaan doen, niet om het een of ander: maar een echte overwinning lijkt ons wel niet gegund door de goden

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:40

Huilen

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:41

esther82 schreef:
volgens mij komen die uiteen nieuwsfilmpje.

Wederom een nieuw lid in het team, ik ben enorm benieuwd hoe Nederland het zal gaan doen op de OS... Dit is nu al de tweede reserve die mee mag gaan doen, niet om het een of ander: maar een echte overwinning lijkt ons wel niet gegund door de goden

Welke andere reserve mag dan ook al meedoen?

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:42

Laantje schreef:

Antoinette Falland gaat ook niet mee; daar is MArlies voor in de plaats gekomen

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:43

Laantje schreef:

Marlies, die is in de plaats gekomen voor Antionette..

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:45

Marlies vind ik beter dan Antoinette... Marlies heeft net dat beetje extra dat Antoinette niet heeft.. Samen met Jarwo vind ik 'r zo gewoontjes...

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:50

Wie is er nu dan eigenlijk reserve voor dressuur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:51

joycje schreef:
@ lovely hoe kom je aan die foto"s????

Het zijn stills uit het filmpje wat vanavond op NL2 was.

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:53

Oh aha.. Thanks..

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:06

Wat ik dan vreemd vind, als mijn paard iets verstuikt zit er meteen koelgel op of een bandage omheen bij dit paard helemaal niets.

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:33

kimmie1 schreef:
Wat ik dan vreemd vind, als mijn paard iets verstuikt zit er meteen koelgel op of een bandage omheen bij dit paard helemaal niets.

Hahhaha weer een dierenarts die 24 uur per dag bij Lingh in de box woont. Of heb ik het mis? maak dan niet van die stomme opmerkingen
Als je paard op tv komt zorg je dat hij er gewoon tip top uit ziet en pak je hem niet helemaal in, maar ben blijkbaar de enige die de details van de verzorging is opgevallen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:37

Insider schreef:
maar ben blijkbaar de enige die de details van de verzorging is opgevallen.

Vertel die nitwitten zonder enig verstand van paarden dan eens wat jou is opgevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:42

Over een paar minuutjes komt Edward nog een keertje op NL2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:56

Dit filmpje was ietsjes anders. Op de suggestie of je dit kunt zien als een 'geval van slechte timing' antwoordde Edward bevestigend. Dat vond ik iets onhandig, maar ik kan me er nog wel iets bij voorstellen. Voor ons is dit allemaal wel te volgen, maar sta er eens bij stil hoe dit allemaal overkomt op de rest van Nederland, al die mensen die niks van paarden weten.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:07

Vind het erg sneu voor Edward, ik keek er echt naar uit om hem op de spelen te zien. Had het hier al gevolgd maar was toch benieuwd naar het "filmpje". Ik heb het idee dat ie er vrij nuchter onder blijft, ondanks dat ie er flink van baalt. Gezondheid van het paard gaat voor hoe belangrijk de wedstrijd ook is, prima instelling OK dan! .

Lovely schreef:
Voor ons is dit allemaal wel te volgen, maar sta er eens bij stil hoe dit allemaal overkomt op de rest van Nederland, al die mensen die niks van paarden weten.

Ik weet zeker dat mijn paardenhatende vader zich af zou vragen of ie op de olympische spelen dan niet mee kon doen met het onderdeel "gekke bekken trekken voor paarden" Haha! Tong uitsteken .

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:16

Sorry maar ik snap je niet helemaal insider, wat bedoel je hier nu mee?

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:20

Enne als je bedoelt dat ik er geen verstand van heb: zit al 20 jaar in de paarden en mijn huidige paard staat al 10 maanden met een blessure waarvoor ik regelmatig bij een van de beste dierenartsen in nederland kom, dus denk dat ik wel degelijk verstand heb van een eventuele verstuiking/verrekking!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:23

wat ontzettend jammer voor Edward en Lingh
wel een mooie kans voor Imke en ]Lancet

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 00:02

Jeetje, wat ontzettend balen voor Edward en Nicole.
Ik had me er erg op verheugd om hen op de OS te zien, maar ik vind wel dat Edward de goede beslissing heeft genomen.
En natuurlijk is het een mooie kans voor Imke, hoewel de kans op een medaille met het team wel verkeken zal zijn. Ik denk niet dat Imke Edward kan vervangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 00:47

Lovely schreef:
Edward zei heel duidelijk dat hij niet de gezondheid van het paard op het spel gaat zetten voor één wedstrijd, zelfs niet de OS. Hij zei ook niet zeker te weten of hij over 2 weken echt niet kan lopen, maar hij zei ook heel duidelijk dat hij bang is (zou zijn) om het erger te maken. En daarom blijven ze dus thuis, hoe erg het ook is.

.

Bovenstaand is natuurlijk grote klasse van Edward!!! En Nicole, niet te vergeten Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 01:19

absoluut, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 07:55

Citaat:

als Lingh dat om had gehad, had niemand meer iets geloofd. Knipoog

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 08:48

Wat geouwebet (is dit een bestaand woord? Knipoog )dit ik vind het met recht een klap voor het Nederlands team, ik had het ze zo gegund.
Vind het tóp van Edward en Nicole (en de eigenaar(s) ) dat ze in het belang van het paard denken.
Btw, is Jarwo dan helemaal nog niet hersteld? Gewoonweg meteen 'out of the picture'.... Of is zei nu reserve.. beetje onduidelijk allemaal.

Enne er werd een opmerking gemaakt, over het niet kunnen springen van dressuurpaarden, mijn pony een superspringen is met zoiets ook lelijk terecht gekomen, terwijl hij zeer gewend was om te laden en te lossen, gelukkig had hij toen goed bescherming om, zodat het binnen enkele weken ook weer helemaal goed was.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 08:53

Jeetje, wat staat ie frans .........
Geen wonder........ Knipoog