Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:04

Wat een leuk stuk Bart!

Bokt 25 jaar, ikzelf dit jaar 20 jaar.
De grote Boktmeeting in de Efteling staat mij nog goed bij.
Maar ook kleine meetings. Zo ooit een strandrit in Noordwijk gedaan met een groep en een fotomeeting.
Ik zit nog steeds in een feestweek team met een plaatsgenoot die ik via bokt heb leren kennen en ben ik goed bevriend met iemand die ik via bokt heb leren kennen.

Veel bokkers hebben hun naam veranderd of zijn niet meer actief. Zo vraag ik mij af hoe het met de drieling van Mackkwek gaat en hoe het nu met Lonneke is.

Een hoe gaat het met topic zou wel leuk zijn al heeft deze volgens mij al eerder bestaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:17

foxy80 schreef:
Suzanne F. schreef:
Ja dat topic waar mensen Siepies voor elkaar kochten en opstuurden was ook geweldig!

Dat was een kleine moeite hoor, kerstvreugde verspreiden.
Mijn kat mist haar vriendjes nog steeds!
[ Afbeelding ]

Heb je een linkje naar jouw post in dat topic? Dan nomineer ik hem.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:43

Ohohoh Bokt al 25 jaar oud! Ondertussen ook alweer 20 jaar lid. Ik lees met name veel mee :D Bokt is echt een onderdeel van mijn jeugd geweest. Welk topic ik echt iconisch vind is de 1 april grap met Tweakers wat daarna geen 1 april grap meer was. Of laat mijn geheugen mij in de steek?

Annemiekev

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:51

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Time to party!!

Al sinds 2007 lid maar kan nergens mn gegevens meer vinden dus nu een nieuw account.....

op naar nog meer mooie Bokt jaren.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:25

Mooi geschreven Bart!
Heel erg leuk om al zo'n enorme tijd deel uit te maken van Bokt. Wat hebben we veel meegemaakt in alle jaren.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:36

Ook ik ben er al heel wat jaren maar niet vanaf het begin.
Heel veel geleerd van bokt, vooral qua communicatie ! En mijn penny tijd was echt wel vreselijk hier :+ Ik wist het allemaal wel _O- Ook wel genoeg minder leuke momenten gehad hoor, mensen hebben toch snel een mening en als je dan als dierenmishandelaar (wat snel wordt geroepen) wordt uitgemaakt doet dat je toch echt wel pijn
Maar ook hele mooie momenten. Ik vind vooral de veulen tijd fantastisch op bokt. Iedereen leeft met elkaar mee, steunt elkaar, samen waken en uitleven naar de kleintjes. Vooral toen mijn merrie en veulen overleed en ik een prachtige foto en bloemen kreeg.. dat vond ik zo enorm lief en bijzonder
Bokt is een bijzondere plek, met lieve mensen en soms harde kritiek. Maar vaak wel in het belang van het paard. Bokt bedankt <3

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:24

Suzanne F. schreef:
foxy80 schreef:

Dat was een kleine moeite hoor, kerstvreugde verspreiden.
Mijn kat mist haar vriendjes nog steeds!
[ Afbeelding ]

Heb je een linkje naar jouw post in dat topic? Dan nomineer ik hem.

Gezocht: siepie knuffel van de Hema • Bokt.nl https://share.google/BX3si0lSuooBz1NDP

Pg 11 staat hij

Suzanne F.

Re: Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:21

Thanks! Heb hem genomineerd.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:33

Leuk om de herinneringen te lezen!
Ik heb mijn huidige gebruikersnaam sinds 2016, maar ik had eerder een andere gebruikersnaam van meer dan 20 jaar geleden.

Ik had een verzorgpaard, Sam, was een kruising trekpaard, in die tijd had Kelly een fjord Taco en reed daar dressuur mee, ik herinner me Morris (Morrie) heel goed <3 , Kim met trekpaard Mina en later het veulen (die heeft ze nog steeds geloof ik).

Sam was van een boer en ineens kwam ik daar en was ze weg, gewoon verkocht. Toen heb ik jaren niks meer met paarden te maken willen hebben en dus ook niet actief op Bokt.

9 jaar geleden verhuisd en weer tussen de trekpaarden beland, begon te kriebelen en weer op Bokt :+
Maar wist mijn gebruikersnaam niet meer...
Ik weet ook niet alle gebruikersnamen van anderen :o

Nu ik het zo typ... mooie herinneringen!

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:50

Caira schreef:
[ Afbeelding ]

Mijn Kodi is ooit door een bokker gered van de slacht en toen van de ene bokker naar de volgende en uiteindelijk naar mij gegaan.

Wat leuk om hem te zien.
Hij is niet echt gered van de slacht maar we hebben hem gekocht bij een handelaar als kinderpony voor mijn neefjes maar zij deden er eigenlijk niets mee.
Hij is toen van ons naar Fitzroy gegaan als gezelschapspony.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:41

Wat leuk! wist helemaal niet dat het forum al zo lang mee ging :)

Ik heb mijn huidige baan (inmiddels bijna 9 jaar geleden) gevonden via bokt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:16

Wat ik misschien wel het meest bijzondere topic vind, is dat er destijds een Bokker in België was die haar huis niet kon verlaten, door haar familie.
Zij is toen met behulp van enkele Bokkers uiteindelijk toch uit huis gevlucht met wat spulletjes.
Heel spannend was dat destijds, al weet ik niet meer het exacte verhaal.
Geen idee welk topic dat was en hoe het daarna met haar is afgelopen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

Dat verhaal staat me ook ergens vaag bij ja

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:23

Jeetje alweer 25 jaar en ik zit dus ook al 25 jaar op bokt. Ik deelde mijn hele leven hier zo'n beetje, verbroken relaties, trouwen, mijn kids, etc etc... Teveel op op te noemen, nu nog vind ik het een heerlijk tijdverdrijf.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:30

25 jaar Bokt waar ik al 22 jaar als lid doorbreng. Denk ook 10 jaar teammie geweest. Ooit begonnen als bezwaaarcommisielid en daarna de overstap naar moderator gemaakt. Een hoop meetings beleefd, Horse Event, mensen zien komen en gaan. Ook ik ben een gelukkige met een Bokt kat :))

Zelfs mijn huidige baan via Bokt/aan Bokt danken, maar het mooiste zijn ook de vriendschappen die in al dienjaren zijn ontstaan met verschillende personen. Wat dat betreft heb ik veel aan Bokt te danken :+:

Annemarievzr

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:58

Gefelicteerd voor ons allemaal! *\o/*

Ik kan me nog goed het verhaal van het enge geluid (en mogelijk zeer eng beest) in de schuur herinneren. Echt geweldig.

En bokt had me binnen een paar uur geholpen om iets te vinden op mijn paard die met zijn hoefzweer in een emmer met water moest staan volgens de dierenarts en volgens mijn paard niet.

Was er ook niet een hulpactie van een internationale amazone die met haar paarden in een sneeuwstorm in Frankrijk vaststond en hooi nodig had?

In elke geval: Bokt blijft een favoriete site om naartoe te gaan en een geweldige vraagbaak.

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:09

Al meer dan 20 jaar geleden kwam ik op Bokt terecht. Jaren weggeweest, gegevens niet meer weten en dan maar een nieuw account.

Gefeliciteerd Bokt! Ik heb hier een hoop meegemaakt!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:06

Ik heb me in december 2003 aangemeld, naar aanleiding van een nieuwsbericht over een brand waarbij paarden om het leven waren gekomen, paarden die ik kende. De aanleiding van mijn aanmelding was absoluut niet leuk.
Maar gelukkig kwam ook ook snel leuke en informatieve berichten tegen. En werd bokt steeds meer een dagelijkse bezigheid. In het begin nog via de telefoonlijn. :))
Inmiddels van de 22 jaar dat ik lid ben ook al een groot deel lid van het team, in april ben ik ook al weer 19 jaar mod. :oo En dat terwijl ik nog altijd beweer 18 jaar oud te zijn. _O-
Veel leuke dingen meegemaakt hier, ook veel leuke mensen ontmoet. Lief en leed gedeeld in de vele dikke buiken topics, ook een meeting gehad met dat topic, Horse Event uiteraard, maar ook de meetings met het team. <3
Ik geniet er vooral zo van als bokkers voor elkaar klaar staan. <3

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:13

Ik herinner me nog een topic waarbij enkele Bokkers (onafhankelijk van elkaar) als zomervakantiehulp naar Tunesië gingen, maar door de man des huizes lastig gevallen werden, wat ontkend (lees: goed gevonden) werd door zijn vrouw. Heel bizar.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:23

Gem schreef:
Ik herinner me nog een topic waarbij enkele Bokkers (onafhankelijk van elkaar) als zomervakantiehulp naar Tunesië gingen, maar door de man des huizes lastig gevallen werden, wat ontkend (lees: goed gevonden) werd door zijn vrouw. Heel bizar.

Oh ja dat weet ik ook nog. Was bizar om te lezen inderdaad.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:15

Siers83 schreef:
Ik snapte de confetti eerst niet, dacht dat het reclame was 8)7

Gefeliciteerd Bokt Y)(^) *\o/*

Ik dacht dat het sneeuw was. Proficiat in elk geval met je 25-jarig bestaan!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 49 min geleden

anjali schreef:
Siers83 schreef:
Ik snapte de confetti eerst niet, dacht dat het reclame was 8)7

Gefeliciteerd Bokt Y)(^) *\o/*

Ik dacht dat het sneeuw was. Proficiat in elk geval met je 25-jarig bestaan!

Waar woon jij dat de sneeuw zulke mooie kleuren heeft? :+