Elisa2 schreef:Ja zoals ik al schreef zijn hun doelen goed, alleen werkt het niet wat ze doen helaas. Hun hedendaagse aanpak werkt averechts.
Wat betreft Rutte ben ik het mee eens, ik zie ook wel wat hij gedaan heeft met zijn marktwerking overal.
En links zal ongetwijfeld goede plannen hebben, ik zie alleen niet wat goed voor het milieu is door het land nog meer vol te bouwen en nog meer mensen binnen te laten komen. Zonder de vluchteling de schuld te geven, want daar staat dit imo los van.
Wat goed is voor het milieu, om te beginnen is..minder mensen, dat is het allerbeste. Minder mensen, minder huizen, minder industrie, meer natuur en weilanden, dieren zoveel mogelijk buiten kunnen houden etc.
Dan ben je aardig links georiënteerd al ik het zo lees.
Links wil niet alles volbouwen. Op een of andere manier is dat iets dat steeds geroepen wordt omdat dat als argument wordt gezien om boeren te onteigenen of hun bedsrijfsvoering te staken. Het is een aanname, geen feit.
Het aantal vluchtelingen is hier minder dan 0,5% van de gehele bevolking. Door die mensen te weren ga je dus niet heel veel verschil maken.
Minder kinderen helpt wel. Ik woon op de Bible belt en daar sterft het van de kinderen (zomaar 3 tot 12 kinderen per gezin). Maar obesitas zorgt al voor minder vruchtbaarheid en de kwaliteit van het zaad wordt minder door een slechte levensstijl.
Ik pleit ook voor meer dieren buiten.
Dat betekent duurzame landbouw, meer verbouwen voor eigen land en minder export. Dan vissen we veel van die door managers gestuurde veefabrieken eruit. Daar werken louter seizoensarbeiders uit het Oostblok. Dus voor de werkgelegenheid doet het ook niet veel.