Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luckystory schreef:Dit zijn 8 pagina’s met berichten van mensen die slecht over haar spreken. Mensen die haar niet kennen.
Hoe wil je dat noemen?
Als je echt bezorgd bent, dan spreek je haar aan ofzo. Of je neemt andere actie.
Of misschien is het wel aan mensen in haar omgeving om dat soort dingen met haar te bespreken?
Maar een topic als dit vind ik oprecht erover…
Luckystory schreef:Ik ben geen psycholoog maar mensen die aandacht zoeken zijn doorgaans mentaal niet de meest stabiele of onafhankelijke persoonlijkheden.
Ik vraag mij oprecht af wat dit psychisch doet met iemand wanneer ze 8 pagina’s van dergelijke berichten onder ogen krijgen.
RianneH schreef:Dit heeft niets met navigeren te maken maar met een vooruit geplande route, onlogisch maar daar is ze in het artikel ook al best duidelijk over geweest, ze wil op deze route gebruik maken van de aangeboden overnachtingen.
Equilab geeft ook al die hoek aan, al is dit plaatje een stukje optimistischer qua logica, maar niet geografisch correct.
[ Afbeelding ]
Ik kan trouwens nergens vinden waar ze aangeeft over te gaan op de pony, iemand een link waar je die updates kan vinden?
Luckystory schreef:Nee, ik spreek niet over deze dame.
Maar iemand schreef dat we geen reden hadden om aan te nemen dat dergelijk topic een psychologisch effect kan hebben omdat ze geen zichtbaar kwetsbaar persoon is.
Ik wil alleen maar zeggen dat we dat niet weten.
Kijk bijvoorbeeld maar naar die docu’s van die supersterren of sporters waarin ze eerlijk vertellen welk effect dit soort online meningen heeft op hen. Ongeacht of dat terecht is of niet.
Die zoeken nochtans ook de openbaarheid zelf op…
Luckystory schreef:Ik ben geen psycholoog maar mensen die aandacht zoeken zijn doorgaans mentaal niet de meest stabiele of onafhankelijke persoonlijkheden.
Ik vraag mij oprecht af wat dit psychisch doet met iemand wanneer ze 8 pagina’s van dergelijke berichten onder ogen krijgen.
Luckystory schreef:Nee, ik spreek niet over deze dame.
Maar iemand schreef dat we geen reden hadden om aan te nemen dat dergelijk topic een psychologisch effect kan hebben omdat ze geen zichtbaar kwetsbaar persoon is.
Ik wil alleen maar zeggen dat we dat niet weten.
Kijk bijvoorbeeld maar naar die docu’s van die supersterren of sporters waarin ze eerlijk vertellen welk effect dit soort online meningen heeft op hen. Ongeacht of dat terecht is of niet.
Die zoeken nochtans ook de openbaarheid zelf op…