Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nimue schreef:Latitia, ik krijg gewoon kippevel van je bericht, waar je op het einde de namen van de paarden noemt... Het is echt zo erg wat er gebeurt is. Niet omdat dit politie-paarden zijn, niet omdat ik eraan meebetaald heb, niet omdat ze een lange opleiding hebben gehad... maar 'gewoon' omdat er een stel prachtpaarden zijn overleden die verschrikkelijk gemist zullen worden.
In elk geval bedankt voor de informatie, ik vind het heel fijn om te horen dat de koort begint te zakken en ze misschien toch een beetje aan het opknappen zijn. We leven allemaal heel erg met jullie mee, en hopen dat de andere paarden dit drama allemaal zullen overleven en dat ze snel zullen opknappen en niet teveel pijn zullen lijden!
Sterkte in deze moeilijke periode, en we leven allemaal erg met jullie mee!
latitia111 schreef:
Als laatste, degene die heeft geschreven dat het niet in het nieuws komt als het paard van Pietje Puk aan dit virus overlijdt leest waarschijnlijk ook nog boekjes van het Pietje Puk niveau. Iedere werkende Nederlander betaalt belasting. Van dit geld wordt onder andere de politie betaald en in dit geval dus ook de paarden. De paarden zijn dus van ons allemaal!!!!
Vanaf nu ga ik me niet meer opwinden over alle onnozele kulverhalen.
charene"]
[quote="silden schreef:gelukkig hebben we een hoop leuke foto's en herrinneringen van Robbenwoods Katinka en heeft ze een super leven bij ons gehad!