Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:Meest bijzondere en verbijsterende verhaal is voor mij toch wel het verhaal van Suleilitha geweest...
DuoPenotti schreef:kimmie261 schreef:Meest bijzondere en verbijsterende verhaal is voor mij toch wel het verhaal van Suleilitha geweest...
Ja voor mij ook .
Wat had ze dat toch allemaal goed verzonnen zeg. Hoe krijg je het voor elkaar. En ook nog zo lang.
En Slimmerik die de penny bitch uitmaakte voor dik, daar zelfs op fokt filmpjes van maakte. En ze echt als belachelijk neer zette.
Haar katten verzoop.
En toen uitkwam wie ze was, een CDA raadslid, was ze zelf 140 kilo... dus wat die projecteerde op een ander was denk ik haar eigen onzekerheid.
En ja dat ging toen ook flink viraal.
En het was juist sulleilitha die er achter kwam wie ze was, die dan naderhand dus ook een verzonnen leven had... Hoe bizar!
pmarena schreef:Ik zat net even te kijken naar Sjuimpje, via zoekfunctie. Daar kwam ik tegen dat het er op lijkt dat ze op het allerlaatst haar Boktnaam veranderd heeft in Ibikus voordat ze van Bokt af ging. En dat http://www.unlimitedstables.nl/ van haar zou zijn.
Maar dat is echt even snel-snel gevonden dus geen idee of dat klopt verder hoor
Winged schreef:Ik zit nu echt even in mijn hoofd te graven wat die verhalen ook alweer waren. Gok zo dat ik binnenkort eens een speurtocht door de topics moet gaan houden
Tot zoverre ik weet ben ik mijzelfProbeer alleen mijn woonplaats wat verborgen te houden. Regio weten sommigen dan weer wel
DuoPenotti schreef:Dat massa ontslag herinner ik me dan weer niet.
Of waren dat dewikibokt leaks?
Daar was toch ook wat mee, dat een mod van achter de schermen dingen door had gespeeld aan kiwiko?
DuoPenotti schreef:Dat massa ontslag herinner ik me dan weer niet.
Daar was toch ook wat mee, dat een mod van achter de schermen dingen door had gespeeld aan kiwiko?
Mars schreef:DuoPenotti schreef:Dat massa ontslag herinner ik me dan weer niet.
Nee de leaks hadden idd met Kiwiko te maken, dit stond er weer los van.
Was geloof ik een foutje waardoor ‘gewone’ groentjes gedeelten van het beheerforum konden lezen. En daar geen melding van maakten, toen beheer er uiteindelijk achter kwam zijn alle mods die er hadden meegelezen op zwart gezet.
Echwel schreef:kimmie261 schreef:Meest bijzondere en verbijsterende verhaal is voor mij toch wel het verhaal van Suleilitha geweest...
Nou he![]()
![]()
Citaat:Ik herinner me nog dat ze me aan de telefoon vertelde dat jij haar gebeld had en gestoord had in een ochtendwip... met een man die later iemand bleek te zijn die ze stalkte en een fictief leven mee had...