Het doorgeefstokje van augustus: DuoPenotti

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:03

Wuh? Dan heb je echt een aandacht tekort-issue.

Sakura789

Re: Het doorgeefstokje van augustus: DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:04

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:06

kimmie261 schreef:
Meest bijzondere en verbijsterende verhaal is voor mij toch wel het verhaal van Suleilitha geweest...

Ja voor mij ook .
Wat had ze dat toch allemaal goed verzonnen zeg. Hoe krijg je het voor elkaar. En ook nog zo lang.

En Slimmerik die de penny bitch uitmaakte voor dik, daar zelfs op fokt filmpjes van maakte. En ze echt als belachelijk neer zette.
Haar katten verzoop.
En toen uitkwam wie ze was, een CDA raadslid, was ze zelf 140 kilo... dus wat die projecteerde op een ander was denk ik haar eigen onzekerheid.
En ja dat ging toen ook flink viraal.
En het was juist sulleilitha die er achter kwam wie ze was, die dan naderhand dus ook een verzonnen leven had... Hoe bizar!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:06

Dat van Miep was inderdaad een enorme schok, de allereerste met een volkomen verzonnen verhaal. Ik ben altijd benieuwd wat de achtergronden van zoiets zijn, we hebben er meer gehad inderdaad.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:07

prompter schreef:
Dat van Miep was inderdaad een enorme schok, de allereerste met en volkomen verzonnen verhaal. Ik ben altijd benieuwd wat de achtergronden van zoiets zijn, we hebben er meer gehad inderdaad.

Kan niet anders dan een eenzaam leven oid. Daar moet dan echt wel meer achter zitten.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:12

DuoPenotti schreef:
kimmie261 schreef:
Meest bijzondere en verbijsterende verhaal is voor mij toch wel het verhaal van Suleilitha geweest...

Ja voor mij ook .
Wat had ze dat toch allemaal goed verzonnen zeg. Hoe krijg je het voor elkaar. En ook nog zo lang.

En Slimmerik die de penny bitch uitmaakte voor dik, daar zelfs op fokt filmpjes van maakte. En ze echt als belachelijk neer zette.
Haar katten verzoop.
En toen uitkwam wie ze was, een CDA raadslid, was ze zelf 140 kilo... dus wat die projecteerde op een ander was denk ik haar eigen onzekerheid.
En ja dat ging toen ook flink viraal.
En het was juist sulleilitha die er achter kwam wie ze was, die dan naderhand dus ook een verzonnen leven had... Hoe bizar!

Kim was dat toch, die zulke zoektochten had?

Nou ja maakt niet uit, maar aan Suleilitha denk ik best nog eens, wat een bizar verhaal en ontmaskering was dat...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:14

Slimmerik en Suleilitha ook inderdaad :\

Wat een vreemde verhalen hebben we zo al gehad op Bokt :))

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:14

Ja die ook, maar was het niet sul in dat geval?
Zo staat het mij bij. Maar maakt idd ook niet uit.

Zoveel nepperds dus al door de tijd heen. Geeft mij de vraag, bij hoeveel is dat nu ook het geval? :o

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:16

Dat denk ik soms ook DP :D. Maar het is gelukkig een minderheid, ik ken een aantal bokkers "in het echie" en die zijn heus wie ze zeggen te zijn :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:17

Ik zit nu echt even in mijn hoofd te graven wat die verhalen ook alweer waren. Gok zo dat ik binnenkort eens een speurtocht door de topics moet gaan houden _O-

Tot zoverre ik weet ben ik mijzelf _O- Probeer alleen mijn woonplaats wat verborgen te houden. Regio weten sommigen dan weer wel :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:18

Ik mag het hopen dat het de minderheid is _O-

Nee dat denk ik ook wel, dat was toen ook. En ook verhalen van heel wat jaren bokt bij elkaar.
Maar dan kan het niet anders dat er nu ook bij zijn. Maar zou ook niet weten wie, net zo min als we dat toen ook niet wisten :+

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:24

pmarena schreef:
Ik zat net even te kijken naar Sjuimpje, via zoekfunctie. Daar kwam ik tegen dat het er op lijkt dat ze op het allerlaatst haar Boktnaam veranderd heeft in Ibikus voordat ze van Bokt af ging. En dat http://www.unlimitedstables.nl/ van haar zou zijn.

Maar dat is echt even snel-snel gevonden dus geen idee of dat klopt verder hoor Y;(

Volgens mij is dat nog steeds van hun.
Daar hebben we met een boktgroepkje nog eens een heel leuk "ponykamp" weekend gehad met de paarden en elkaar.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:28

Mooie plek hebben ze daar!
Ziet er goed uit.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:37

Suleilitha weet ik ook nog wel iets van te herinneren… was zij het met dat heftig onhandelbare paard? Dat uiteindelijk ook niet bestond.

Slimmerik weet ik ook nog wel, wat een story was dat zeg. Heel ander type dan verwacht zat er achter dat account.

En de bokt rel van de mods die op een foute plek achter de schermen hadden rondgeneusd en er een massa-ontslag volgde…

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:39

Winged schreef:
Ik zit nu echt even in mijn hoofd te graven wat die verhalen ook alweer waren. Gok zo dat ik binnenkort eens een speurtocht door de topics moet gaan houden _O-

Tot zoverre ik weet ben ik mijzelf _O- Probeer alleen mijn woonplaats wat verborgen te houden. Regio weten sommigen dan weer wel :+

Als je speurtocht goed afloopt, wil je de topics delen? Ik kan me ook niet alles meer voor de geest halen en ben ook weer nieuwsgierig.

Er was toch ook een "heer" die het paard van zijn overleden zus verzorgde? Dat paard zou op een gegeven moment gestolen zijn. Net voor een Zuidlaardermarkt. Er zijn zelfs Bokkers midden in de nacht naar Zuidlaren gereisd om naar dat paard op de markt te zoeken. Bleek ook niks van te kloppen.

Oh ja, dat massa-ontslag.

Slimmerik zegt me zo niks, althans, het verhaal erover / ervan niet

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:42

Dat massa ontslag herinner ik me dan weer niet.
Of waren dat de wikibokt leaks?
Daar was toch ook wat mee, dat een mod van achter de schermen dingen door had gespeeld aan kiwiko?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:48

DuoPenotti schreef:
Daar was toch ook wat mee, dat een mod van achter de schermen dingen door had gespeeld aan kiwiko?

Volgens mij was dat in de periode 2009/2010. Was toen een leegloop onder de mods (ben zelf ook in die periode weer op zwart gegaan).

zoektocht levert niks op, is een hoop naar de MH gegaan zo te zien.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:54

DuoPenotti schreef:

Nee de leaks hadden idd met Kiwiko te maken, dit stond er weer los van.

Was geloof ik een foutje waardoor ‘gewone’ groentjes gedeelten van het beheerforum konden lezen. En daar geen melding van maakten, toen beheer er uiteindelijk achter kwam zijn alle mods die er hadden meegelezen op zwart gezet.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:55

kimmie261 schreef:

Nou he :D :D :D

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 10:58

Mars schreef:
DuoPenotti schreef:

Nee de leaks hadden idd met Kiwiko te maken, dit stond er weer los van.

Was geloof ik een foutje waardoor ‘gewone’ groentjes gedeelten van het beheerforum konden lezen. En daar geen melding van maakten, toen beheer er uiteindelijk achter kwam zijn alle mods die er hadden meegelezen op zwart gezet.

Ah oke, geen active herinnering aan :P

Ik weet nog wel dat we door een foutje als gewone bokkers in de temlijsten konden kijken.
Maar dat is weer wat anders :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:01

manzano schreef:
Volgens mij is dat nog steeds van hun.
Daar hebben we met een boktgroepkje nog eens een heel leuk "ponykamp" weekend gehad met de paarden en elkaar.

Ja klopt! Dat was toen vanuit een ander HK topic, De Kantoorbalers. Daar was ik ook nog geweest :-)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:03

Echwel schreef:
kimmie261 schreef:

Nou he :D :D :D

Ik herinner me nog dat ze me aan de telefoon vertelde dat jij haar gebeld had en gestoord had in een ochtendwip... met een man die later iemand bleek te zijn die ze stalkte en een fictief leven mee had... :') :')

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:05

hahaha echt?!

Ooh geweldig
Misschien was de vibrator wel echt :D

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:05

Door gevallen als Duleilitha ben ik toch erg alert geworden op bokkers die niet de waarheid vertellen.
Meest aangegrepen daarin is dat ze als nepmens op de crematie van Fen is geweest en ook in live zich anders voordeed

Citaat:
Ik herinner me nog dat ze me aan de telefoon vertelde dat jij haar gebeld had en gestoord had in een ochtendwip... met een man die later iemand bleek te zijn die ze stalkte en een fictief leven mee had...

Ja de schaatser met kanker :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-23 11:22

Miep en Suleilitha kan ik me nog wel herinneren inderdaad. Sinds Miep ben ik wat achterdochtiger geworden. Vrij recent is er nog zo’n geval geweest en momenteel twijfel ik weer. Dat is natuurlijk ook niet goed van mijn kant.
Ik was niet altijd de meest tactische maar wel altijd wie ik echt was. Het is ook lastig je anders voor te doen als je bent als je beste vriendin en verschillende stamgenoten ook op Bokt zitten :D