JesdaJinn schreef:Het kan ook wel, mijn punt was enkel dat dat meer moeite kost dan even een slider die formaat wijzigd erin zetten en dat er daarom waarschijnlijk niet zo snel een mod voor isMaar in sims 3 kon volwassen ook op shettie rijden.
Maargoed, zie alweer genoeg leuke dingen
. Puur het model verkleinen gaat alle animaties rare dingen laten doen, dus die moet je ook fixen en mogelijk wat interacties aanpassen. Daarna werkt het prima, maar is wel ff wat extra werk. De Sims 3 heeft dat waarschijnlijk netjes meegenomen tijdens development zodat de animaties of al passen, of er losse animaties voor zijn als ze onder een specifiek formaat komen.Maar zo had de Sims 3 bijvoorbeeld ook vergelijkbaar probleem waar Toddlers soms animaties voor grotere sims gebruikte, en dat eindigde zo:

De bug kwam in The Sims 4 terug trouwens:

En ik was nog wel zo blij met m'n huis en stallen haha.
.Dus zojuist de stal uitgebouwd met een extra plek, en de wei wat vergroot aan de achterkant om de verloren ruimte voor de paarden goed te maken. Ook het huis zelf heeft een update gekregen in de tussentijd, hoewel de binnenkant nog veel werk heeft (en de buitenkant wat versiering kan gebruiken). Dus de huidige status van mijn ranch is nu zo:
dan kun je kiezen uit 10, 15 of 25 sims. Ik kan nu (combi met MCCC, geen idee of dat ermee te maken heeft) wel fokken.

Het werkt, zo blij mee, nu vind ik het weer leuk