Dorine92 schreef:Ik kom hier uit de buurt (waar ze dus schijnbaar niet meer woont volgens dit topic?) en dan kom je wel eens op dezelfde wedstrijd. Ook kwam ik toen wel bij Koole (die hebben ook een ruitersportzaak, vandaar) en ik heb genoeg gezien om te kunnen concluderen dat ze echt zo is. Ik rij inmiddels geen wedstrijden meer, al een aantal jaar, dus het gaat om de periode voordat ze zo bekend was, en de periode dat het net begon te komen. Toen moest je nog de stallen in om personeel te halen voor de winkel. Dat zou nu absoluut niet meer kunnen
Ze heeft een appartementje bij Bartels op stal, maar ook nog een huis in Amsterdam. Ze pendelt een beetje heen en weer ivm haar werk op tv.

jullie hebben dit paard niet, hoeven niet bij Bartels te rijden, hoeven hier ook geen mening over te hebben. Wat is er mis met blij zijn voor iemand ondanks dat het niet jouw stijl is? We kunnen niet allemaal in het zelfde straatje lopen en iedereen heeft een ander idee bij dressuur en bij trainen. Wat een discussies altijd terwijl er niemand gelijk of ongelijk heeft.