Hallo vanuit UB
Mike gaat goed, op HS17 vandaag.

Oeska schreef:Er wordt trouwens gezegd dat Mike zijn paard & spullen van dag 3 terug zijn gevonden, maar het valt me op dat hij al een paar dagen op de foto's geen zadeltas achter het zadel lijkt te hebben. En die had hij op dag 2 volgens mij nog wel. Bewuste keuze of toch wat kwijt geraakt?
O ja dat zie ik nu ook!
Zo te zien op de foto heeft hij wel zijn eigen stijgbeugels en riemen en een overvolle rugtas

Nadat hij de vorige keer alles was kwijtgeraakt inclusief erg essentiële slaapzak had hij deze editie besloten om zoveel mogelijk (inclusief slaapzak
) in zijn rugzak te proppen. Kun je het ook niet kwijtraken.
Het lijkt erop dat Mike heeft besloten zijn zadeltas dan maar achter te laten, scheelt ook weer mogelijk geklepper achterop je paard.
Tot besluit nog even twee toeristische foto’s van mijzelf vandaag:
Naar het dinosaurus museum geweest, daar was een indrukwekkend skelet van een Tarborosaurus Bataar (broertje van T Rex)

En besloten om mij niet te storten op de KFC, pizza, Burger King of naar een Koreaans restaurant of Mongools luxe restaurant te gaan. Ik heb hetzelfde type eten gekozen wat ze nu ook op de steppe hebben: iets met soep, schaap en deeg

Morgen meer