Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SincereQ schreef:Het adoptiebedrag voor een weidemaatje was voorheen altijd 250 euro Babootje. Weet niet hoeveel dit nu is. De huidige twee beschikbare paarden voor adoptie staan voor 3500 euro op de site.
De dochter haalt haar prive inkomen uit het Youtube kanaal, daar is zij wel open over geweest.
Maar buiten dat lijkt het idd financieel wel een rommeltje.
Babootje schreef:SincereQ schreef:Het adoptiebedrag voor een weidemaatje was voorheen altijd 250 euro Babootje. Weet niet hoeveel dit nu is. De huidige twee beschikbare paarden voor adoptie staan voor 3500 euro op de site.
De dochter haalt haar prive inkomen uit het Youtube kanaal, daar is zij wel open over geweest.
Maar buiten dat lijkt het idd financieel wel een rommeltje.Moderatoropmerking:Quote verwijderd.
SincereQ schreef:Het adoptiebedrag voor een weidemaatje was voorheen altijd 250 euro Babootje. Weet niet hoeveel dit nu is. De huidige twee beschikbare paarden voor adoptie staan voor 3500 euro op de site.
Maar buiten dat lijkt het idd financieel wel een rommeltje.
SincereQ schreef:[
Nee want ik heb zelf een weidemaatje voor 250 geadopteerd.
Waar het inkomen van youtube juridisch terecht hoort te komen weet ik niet. Ik dat er vragen waren hoe dingen betaald worden, daaruit dus.
Ik ben overigens geen pzb-fan ofzo hoor, dus pb’s daar over hoeven niet. Wel ben ik heel blij met mijn pony en heb ik de communicatie altijd als erg prettig ervaren.
Cayenne schreef:Goed uitgelegd Babootje!
Ik vraag me af of de 8 paarden van dochter ook bij die 27 te verhuizen paarden worden berekend en of de kosten voor die paarden los staan van de stichting?
Dat lijkt me namelijk niet het geval.
N0a schreef:Wat een goede post Babootje! Ik dacht altijd dat een stichting geen winst mocht maken en dat al het verdiende geld weer in de stichting gestopt moest worden. Als zij met een commercieel doel de stichting hebben opgezet, dan zouden ze dus ook belasting betalen? Dat hun financiële administratie een rommeltje is, hebben we destijds wel gezien toen ze de cijfers publiceerde en er niks van bleek te kloppen. Daarna is alles er weer afgehaald. Ben dan ook benieuwd of ze door de belastingdienst niet onder de loep genomen worden.
Art_Ificious schreef:Voor merho heb ik idd 250 betaald adoptie excl leveringskosten.
Maar waar hij akkoord ging met betalen van onderzoek is hij nu aan het terugkrabbelen... Wil hij alleen de in slaap kosten vergoeden en niet het verder onderzoek.
GUSTIxBILL schreef:Art_Ificious schreef:Voor merho heb ik idd 250 betaald adoptie excl leveringskosten.
Maar waar hij akkoord ging met betalen van onderzoek is hij nu aan het terugkrabbelen... Wil hij alleen de in slaap kosten vergoeden en niet het verder onderzoek.
Je hebt hier zwart op wit in topic staan dat hij wel vergoed
Net zoaks hopelijk je andere afspraken
Art_Ificious schreef:Voor merho heb ik idd 250 betaald adoptie excl leveringskosten.
htennapel schreef:We zijn getipt over deze topic, de beelden zijn zeker heftig. Wij waren niet op de hoogte van deze situatie en hebben alle correspondentie gecontroleerd er is ons geen bericht gestuurd over de toestand van het paard.
Ik heb de adoptant vandaag verzocht om aan te geven waar het paard staat. Zodat wij op onze kosten een dierenarts kunnen sturen om de gezondheids toestand te laten controleren en aan de hand van de uitkomsten verdere actie te ondernemen.
Henk
GUSTIxBILL schreef:Art_Ificious schreef:Voor merho heb ik idd 250 betaald adoptie excl leveringskosten.
Je hebt hier zwart op wit in topic staan dat hij wel vergoed
Net zoaks hopelijk je andere afspraken