_San87_ schreef:janderegelaa schreef:Wel bijzonder, als je zo belezen bent, dat je in een ander topic schrijft “deze topic” ipv “dit topic” en ergens anders doe je hetzelfde weer. Ik zeg niet dat je dom bent, ik vind niet niemand dom. Maar je woordkeuze rijmt niet echt met jouw grammatica.
Ik zou voortaan gewoon schrijven “op de man spelen”. Dat is niet simpel. Dat is gewoon spreektaal. Niemand die je dan aanspreekt of je voortaan ad hominem wilt zeggen.
Mij is altijd geleerd dat hij/zij die geen argumenten meer heeft, het op de spelling/grammatica gaat gooien. Je bewijst m wel mooi.
Ik heb zat argumenten. Net als jij die ook hebt alleen anders dan de mijne. En dat is prima. Ik heb de wijsheid niet in pacht. Ik vind alleen dat een rechter/tuchtcommissie zich hierover uit moet spreken anders krijg je trial by media.
En als je mij vraagt of dit mishandeling is? Nee dat vind ik niet. Ik vind het wel excessief gebruik van iets om mee te slaan. Maar als dat 1 keer nodig is om daarna iets voor elkaar te hebben bij een paard waarvan de eigenaar aangeeft dat het een probleem is dan kan ik er wel inkomen dat hij het doet. 1 keer. Als dat iedere keer moet dan moet je met dit paard een andere tak van sport gaan doen.
Ik vind het wel meer mishandeling dat ze op een kreupel paard rijdt.