Sintara schreef:De eerste link, die van Popstra, kan ik niet volgen. Maar dat springpaard had eruit gehaald moeten worden natuurlijk. De ruiter moet dit ook gevoeld hebben
Nouja, ik vind dat een organisatie op dit moment had moeten ingrijpen en haar uit had moeten bellen.
Iedereen weet dat dit breed uitgemeten gaat worden en daar lusten tegenstanders van de paardensport wel pap van uiteraard.
Het is gewoon alles behalve sjiek wat je daar ziet gebeuren. En dat geld niet alleen voor het oog van een leek.
Ik heb zelf eens in de clinch gelegen met mijn chef de equipe en de nederlandse organisatie tijdens FEI EK reining in Zwitserland toen ik niet individueel meer wilde starten omdat mijn paard niet rad liep. Ik werd op het matje geroepen
En werd min of meer gedwongen het wel te doen want werd er gezegd ik mijn team zou laten vallen. Dat terwijl we die dag 5e waren geworden met ons team. Een mooi resultaat.
Je begrijpt dat dit individuele een drama werd. Ik had er zo verschrikkelijk spijt van toe gegeven te hebben. Ben daarna nooit meer FEI gaan rijden en heb direct naar mijn lidmaatschappen die daar voor nodig waren opgezegd!
Vind het echt een poep organisatie met enkel eigen belang.