Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lugea schreef:Wij zijn de valwind ook nog lang niet vergeten. Ons huis haalde de voorpagina van veel media doordat een boom die op ons huis viel ons huis onbewoonbaar maakte. De impact was en is enorm, dus het is mooi dat er weer even aandacht voor is door middel van een boek. Er staat ook een interview met mijn vader in. Toevallig heb ik eergisteren het stormpad voor het eerst gelopen. Voor mij blijft het dubbel voelen, maar mooi dat het er is en mensen de impact van dit natuurgeweld kunnen zien.
ievie schreef:Lugea schreef:Wij zijn de valwind ook nog lang niet vergeten. Ons huis haalde de voorpagina van veel media doordat een boom die op ons huis viel ons huis onbewoonbaar maakte. De impact was en is enorm, dus het is mooi dat er weer even aandacht voor is door middel van een boek. Er staat ook een interview met mijn vader in. Toevallig heb ik eergisteren het stormpad voor het eerst gelopen. Voor mij blijft het dubbel voelen, maar mooi dat het er is en mensen de impact van dit natuurgeweld kunnen zien.
Kan me goed voorstellen dat het heel dubbel voor je voelt.
Toen we er vandaag liepen, kwamen we mensen tegen en hadden het er ook over hoezeer die storm het aangezicht van Leersum heeft veranderd.
Is jullie huis wel weer hersteld nu?