Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tabaflab schreef:In het artikel staat "Je mag een shetlander nooit scheren"![]()
Dan ben ik geen paardenmens want volgens mij kan je een shetlander prima scheren (nu vind ik manen wegscheren wel heel ver gaan)
fransje23 schreef:De pony ziet er in ieder geval goed doorvoer uit![]()
Waarschijnlijk geschoren omdat hij erg vervilt was en misschien ook wel luis had? Denk dat de dieven echt wel goede bedoelingen hadden. Ze konden niet meer tegen een eenzame vervilte pony met een bak vol graan/muesli aankijken.
Eigenaar lijkt mij het type, zo hebben we het altijd gedaan dus zo hoort het.
Wat niet wegneemt dat de diefstal oké is! Soms moet je gewoon op je handen blijven zitten..
Poekkie schreef:fransje23 schreef:De pony ziet er in ieder geval goed doorvoer uit![]()
Waarschijnlijk geschoren omdat hij erg vervilt was en misschien ook wel luis had? Denk dat de dieven echt wel goede bedoelingen hadden. Ze konden niet meer tegen een eenzame vervilte pony met een bak vol graan/muesli aankijken.
Eigenaar lijkt mij het type, zo hebben we het altijd gedaan dus zo hoort het.
Wat niet wegneemt dat de diefstal oké is! Soms moet je gewoon op je handen blijven zitten..
Die heb ik gemist... maar een shet granenmix voeren? Ouche...
dakplaat schreef:Och, ineens heeft hij ppid en luizen![]()
Dit hele topic is toch een beetje alsof je de penny leest![]()
Blij dat de pony weer terug is, hopelijk krijgt het voor de activisten een vervelend staartje.
AmyJamess schreef:De hoefjes vielen mij ook al op in 1 van de filmpjes.
Geen idee of het door hoefbevangenheid is of dat hij gewoon een bekap buurt nodig heeft. Echt lang lijken de hoefjes nou niet.
Citaat:'In een cel'
De shetlandpony kan voorlopig nog niet terug in zijn oude wei. De dieven hebben hem helemaal kaalgeschoren, inclusief zijn manen. Hierdoor is de pony niet meer bestand tegen de Nederlandse lente die nogal koud kan worden. "De pony is eigenlijk het grootste slachtoffer, die staat nu de komende maanden nog in een cel."