Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:ubn nummer is adresgebonden.
Citaat:Houdt u dieren? Op een locatie kunt u maar één UBN registreren. Wel is het mogelijk om op een locatie voor meer houders meer UBN's te registreren.
CoRiNa1983 schreef:Dus als je op een pensionstal staat moeten alle paarden eigenaren zelf ern UBN nummer hebben en zelf hun paard registreren?
Of begrijp ik het nu verkeerd?
Jorex schreef:Ze willen dus eigenlijk gewoon geld melken van mensen die paarden hebben middels dat UBN nummer. En de hoogte van het bedrag is nu nog niet duidelijk. Nou lekker dan.
Brainless schreef:@Love_odin
Iedereen kan een UBN aanvragen (zelfs als je geen dieren hebt), maar degene waar je paard staat moet hem daar registreren.
Als jij je paard bij mij langdurig stalt moet ik een UBN hebben waarop ik jouw paard registreer dat hij bij mij staat.
love_odin schreef:Brainless schreef:@Love_odin
Iedereen kan een UBN aanvragen (zelfs als je geen dieren hebt), maar degene waar je paard staat moet hem daar registreren.
Als jij je paard bij mij langdurig stalt moet ik een UBN hebben waarop ik jouw paard registreer dat hij bij mij staat.
Jaa dat snap ik,
Maar doelde er meer op dat er dus wel meerdere ubn's op 1 adres kunnen
Brainless schreef:CoRiNa1983 schreef:Dus als je op een pensionstal staat moeten alle paarden eigenaren zelf ern UBN nummer hebben en zelf hun paard registreren?
Nee, alleen de pensionhouder.
Spenk schreef:Yes https://www.nsvt.eu/formulieren/paard-overschrijven-op-naam/
Vanaf 21 april wordt het veel moeilijker. Dus ik heb het ook nu snel nog gedaan.