Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:Blussem schreef:Ik heb er altijd een rare bijsmaak wanneer iemand die meer rijkdom heeft dan een gemiddelde Nederlander ook nog donaties gaat vragen voor zijn eigen stichting.
Als ze zelf geen wedstrijden zou rijden of geen zadels van duizenden euro's dan zou ze prima allemaal zelf kunnen bekostigen.
Waarom zou een meisje als Calijn geen wedstrijd mogen rijden of eigen zadels mogen hebben. Dat is haar plezier, naast al het harde werken voor de stichting.
hahahatsjoe schreef:Ik kan me hier wel boos gaan zitten maken maar dat heeft geen zin. Al die mensen die hier zulke keiharde kritiek plaatsen daag ik uit om zelf eens bij PZB te gaan kijken en in gesprek te gaan met de familie. Kan je wel vertellen dat je er dan anders over gaat denken. Waar het geld heen gaat is transparant, hun jaarrekening is openbaar en staat op de website. Zo jammer al deze negativiteit terwijl deze familie zo hard werkt en zoveel goed werk doet.
Change3x schreef:Zo flauw dat er nu alleen gemeld wordt dat hahahastjoe een grotere post had moeten maken in plaats van echt inhoudelijk op haar berichten te reageren. Typisch bokt.
hahahatsjoe schreef:Ik kan me hier wel boos gaan zitten maken maar dat heeft geen zin. Al die mensen die hier zulke keiharde kritiek plaatsen daag ik uit om zelf eens bij PZB te gaan kijken en in gesprek te gaan met de familie. Kan je wel vertellen dat je er dan anders over gaat denken. Waar het geld heen gaat is transparant, hun jaarrekening is openbaar en staat op de website. Zo jammer al deze negativiteit terwijl deze familie zo hard werkt en zoveel goed werk doet.
Change3x schreef:Zo flauw dat er nu alleen gemeld wordt dat hahahastjoe een grotere post had moeten maken in plaats van echt inhoudelijk op haar berichten te reageren. Typisch bokt.
hahahatsjoe schreef:Ik kan me hier wel boos gaan zitten maken maar dat heeft geen zin. Al die mensen die hier zulke keiharde kritiek plaatsen daag ik uit om zelf eens bij PZB te gaan kijken en in gesprek te gaan met de familie. Kan je wel vertellen dat je er dan anders over gaat denken. Waar het geld heen gaat is transparant, hun jaarrekening is openbaar en staat op de website. Zo jammer al deze negativiteit terwijl deze familie zo hard werkt en zoveel goed [***] doet.
hahahatsjoe schreef:Billy schreef:Dat zei ik ook, nu kan ik niet meer reageren daar. Wat een naar zootje mensen... Bah
Tsja dat zal niet voor niets zijn, ik ken de mensen daar anders, zijn fijne mensen. Ga eerst maar eens kijken daar en praten.
Babootje schreef:Cayenne schreef:Zinloos Geweld Tegen Dieren is ook opgericht door Henk Ten Napel, dus dan heeft hij een schuld bij zichzelf?
Klopt dat wel?
Hij schuift de schuld van de ene stichting ZGTD klaarblijkelijk naar de andere.
Vervolgens zie je bij de andere stichting PZB ook een flinke schuld ontstaan in (ga ik vanuit) 1 jaar tijd.
Buiten dat de opbrengsten dus blijkbaar "verdampen" wordt er ook flink geld aan de stichting onttrokken zo te zien. Een tip naar de belastingdienst zou niet verkeerd zijn lijkt me.
Earth schreef:Nou er worden wel paarden herplaatst waarvan ik soms denk 'die moet je gewoon weg brengen'.
Dat paard met die zeer ernstige CPL, dat is gewoon niet paardwaardig. Ik heb zelden zo erg CPL gezien, meestal als het zo erg is zijn ze of al ingeslapen of het wordt gewoon niet behandeld.
anjali schreef:Moet de ene paardenliefhebber de andere bij de belastingdienst aangeven? Waar komt de haat tegen deze stichting toch vandaan? Ik heb nog van niemand gehoord dat die echt opgelicht zou zijn of dat er paarden mishandeld zouden zijn.