Anoniem schreef:Hanafubuki schreef:Devan gaat echt hard. Als je in zo'n korte tijd al ongeveer 90 a 100 km (schatting) af hebt gelegd.
Staat erbij bij de tracker, al 136km gereden
Ja die krijg ik nu even niet open

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Licor schreef:Maar t is n penalty.. dan zou ze toch eigenlijk 6 uur moeten wachten? 3 uur straftijd en 3 uur dat ze anders die etappe zou rijden
NoeskaMoos schreef:Ik zie op Twitter een foto van een prachtige hengst met lange manen
Is dat toeval of is lang haar een "hengstenkapsel"?
Of misschien "deze is zo onhandelbaar dat ze zijn manen niet bijwerken"
NoeskaMoos schreef:Ik zie op Twitter een foto van een prachtige hengst met lange manen
Schuur_ schreef:Anoniem schreef:Die was teruggehaald naar de HS toch? Ging in ieder geval iemand van de crew achteraan
Nee dat was TB. Zij was er vlak langs gereden. Nergens wordt er melding gemaakt van James
FCSA schreef:NoeskaMoos schreef:Ik zie op Twitter een foto van een prachtige hengst met lange manen
Hengsten hebben lange manen, ruinen worden gekniptGeloof dat het haar verkocht wordt voor muziekinstrumenten etc.
Cactusknuf schreef:Leuk ik volg mee! Mogen de deelneemers zelf een pony uitkiezen?
Rocamor schreef:Wat is de weight limit?
Wijslander schreef:Volgens mij was zijn bagage niet aangekomen in Mongolië?
Marcella schreef:En volgens mij heeft er iemand een stuk afgesneden als ik de GPS mag geloven.
xFioon schreef:Begon zij [DH = Devan Horn] haar 2e derby niet ook zo fanatiek en viel toen uit? Alles is dus nog mogelijk
mirriezz schreef:Heeft iemand zo de callsigns van de nederlandse deelnemers bij de hand?
FCSA schreef:Chris komt er van jou ook nog n boek?
Nissima schreef:Devan gaat echt als een speer! Ik kan de Nederlanders niet meer vinden op de kaart trouwens, maar internet is hier ook onwijs traag dus de kaart loopt steeds vast
Ik volg Saif Noon trouwens ook graag, die jongen van 18 waarvan de bagage niet is aangekomen.
Anoniem schreef:NoeskaMoos schreef:Ik zie op Twitter een foto van een prachtige hengst met lange manen
In Kirgizïe was het een enorm taboe om manen en staart te knippen, dat werd echt echt niet gedaan. Gok dat dat in Mongolië een beetje hetzelfde is?
Match schreef:Van werken komt niet veel, maar wat is het leuk om dit zo te volgen
Schuur_ schreef:Wat is gebeurd met die ene die van de start recht naar 2 is gereden?