miesnaom schreef:Ik heb niet alles meer gelezen. En ik ga me ook ontstippen. We missen het punt hier dat het paard het WEL erg vind...
De meeste merries moeten een praam ed om met opvoelen/ er zijn merries die zeer grote gedragsveranderingen hebben.
Maar ik wilde nog reageren op psycholoog. Sommige vonden dat agressief/persoonlijk (Wie maakt er dus eigenlijk een taboe van) het is niet persoonlijk. En ik denk oprecht dat je je moet laten onderzoeken/ in behandeling moet als je zon mega seksuele dwang heb dat er dan iets anders mis is. En dan hoop ik oprecht dat zon persoon wordt geholpen. Dus iedereen die dit gedrag heel mooi en normaal vind, hoop ik dat deze ook hulp kunnen krijgen. Aangezien het geen normale gezonde seksuele relatie is. (Gezond:2 gezond volwassen mensen die beide duidelijk toestemming hebben gegeven)
Volgens mij ging het over (een) bepaalde bokker(s) waarvan mensen zeiden dat die naar een psycholoog moet(en). Wat natuurlijk enorm op de man spelen is en naar mijn mening ook onterecht, omdat er over het algemeen met goede argumenten werd gewerkt.
En is er, nogmaals, helemaal nooit gezegd dat het gedrag van deze man mooi of normaal is. Ik ben wel benieuwd waar je dit dan leest.