Misschien dat ik Heartland ook weer ga oppakken, heb alleen geen idee meer waar ik was gebleven.. Dan maar weer vanaf seizoen 1 beginnen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral bij de scenes met Zoe en Raven..
Marit schreef:Ik begin me nu toch wel te ergeren aan al die vuistjes waarmee ze de teugels vasthoudenVooral bij de scenes met Zoe en Raven..
Weet even niet uit m'n welke aflevering dat is. kunamosity schreef:Marit schreef:Ik begin me nu toch wel te ergeren aan al die vuistjes waarmee ze de teugels vasthoudenVooral bij de scenes met Zoe en Raven..
oliebol, was me nog niet eens opgevallen...
Heeft iemand gezien dat de stuntdubbel (waarschijnlijk) van Zoe bijna van het paard valt als ze met z'n tweeën op Raven over de duinen rijden?Weet even niet uit m'n welke aflevering dat is.
Viel mij ook op ja, haha.
Vijf kinderen vormen de ponysittersclub inclusief om de zoveel tijd high fives en 'jeeeeeej'. Shetlander'merrie' Mini waar duidelijk wat onder hangt..
Pony Puzzle die maandenlang verwaarloosd is en weinig contact heeft gehad met mensen is gewoon een bijna te dikke pony die lekker op rust staat of staat te grazen
En uiteraard is er ook weer een 'mean girl' die neerkijkt op de rest. Ja, typische penny serie