Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adhira schreef:ik kan op de nos geen livestream vinden?
loeloemoekie schreef:Wat gebeurt er?!
Kimmiee_D schreef:loeloemoekie schreef:Wat gebeurt er?!
Citaat van de fb pagina van KWPN
Een emotionele Adelinde over het uitvallen van haar topper Parzival: "Hij had een insectenbeet in zijn wang en had gister 40 graden koorts. Hij heeft aan het infuus gestaan en ik heb het vandaag geprobeerd voor het team, hij liep de afgelopen week zo goed! Maar hij voelde vanaf het begin niet fit en ik wilde er niet alles uitpersen. Dus besloot ik af te groeten. Ik had dit olympisch optreden iets anders voorgesteld, dit heeft hij niet verdiend."
annikeee19 schreef:Kimmiee_D schreef:
Citaat van de fb pagina van KWPN
Een emotionele Adelinde over het uitvallen van haar topper Parzival: "Hij had een insectenbeet in zijn wang en had gister 40 graden koorts. Hij heeft aan het infuus gestaan en ik heb het vandaag geprobeerd voor het team, hij liep de afgelopen week zo goed! Maar hij voelde vanaf het begin niet fit en ik wilde er niet alles uitpersen. Dus besloot ik af te groeten. Ik had dit olympisch optreden iets anders voorgesteld, dit heeft hij niet verdiend."
Waar heb je dit gelezen ?
Varekaj schreef:Niemand die de 2e dag van de teamdressuur gaat volgen? Livestream is hier net gestart met uitzenden.