Edward Gal en Undercover niet aan de start op het NK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LBLGypsyCobs

Re: Edward Gal en Undercover niet aan de start op het NK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:19

Goed dat ze hem meenemen, hem toch blootstellen aan zo'n terrein, maar zonder er de druk van een proef op te leggen, wat het probleem alleen maar zou kunnen verergeren.

Bij mensen met een burn-out zou je zeggen 'hij mag weer halve dagen werken' :)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:27

Dat lees ik er niet in. Ik begrijp dat ie hem ergens anders mee heeft genomen, niet dat ie nu mee is naar Ermelo.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:35

oh dat is misschien door mijn opmerking, maar ik doelde enkel dat ie mee op pas was (ergens..) niet perse Ermelo dus.

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:44

HorseTimeXL schreef:
O ja gelijk heb je. Hopelijk mag het. Ik heb ook geen ander Topic er van kunnen vinden.

Ik sluit helemaal bij je aan Jotomo. Diederik liep er naar mijn mening het er ook een beetje bij af. Johnson heb ik nog niet gezien die moet ik terug kijken. Edit: HP gaat het er op wagen om zijn KUR van de WEG te gaan rijden. Ik was mega fan van die kur, maar had hem na de WEG wat niet lekker liep hem nooit meer gebruikt. :D

Ik kan op dit moment toch nog het meest gevoel krijgen denk ik dan bij Edward en Voice als ze het waarmaken..

Sorry even tussendoor (noob hier): waar kan je de proeven terugkijken?

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 20:49

dushishoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:00

Ik heb genoten van de grand prix vandaag. Diederik weer als vanouds, een kanjer van een combinatie om naar te kijken. Je ziet alsof hij niets doet, maar er gebeurt zoveel. Prachtig om te zien.
Danielle vond ik ook super sterk vandaag. Alweer verbeterd ten opzichte van Chio.
Parcival lijkt begonnen aan zijn 2e jeugd,ik vond de punten voor hun erg tegenvallen, grote jury verschillen zo te zien. Zonde.
HP had zijn handen vol aan Johnson zo te zien, maar ik vond het een knap staaltje werk van deze combinatie en een verdiende 2e plek naar mijn mening.
Ik vond Apache sterk lopen, als die piaffe verbeterd dan kan dit paard ook 80% lopen. Wat een eyecatcher!
Madeleine haar proef vond ik heel sterk gereden,jammer van de fout. Maar met zo'n jong paard zo rijden. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Voice was fenomenaal, wat een proef en ik vond hem heel relaxed en in topvorm. Van mij hadden ze de 80% wel mogen halen. Verdient gewonnen.
Aquido vond ik verassend, hij lijkt elke wedstrijd beter te worden. Als alles afgewerkt is en hij krijgt de flo mee dan is dit een combinatie voor de toekomst.
Badari vond ik trouwens ook opvallend. Die leek al een stuk sterker.
En erg triest voor Jill, dat paard was echt 1 bonk spanning, goed dat ze niet doorrijd en af gegroet heeft.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:12

Had zelf ook gedacht dat edward wel 80% zou halen.
Súper jammer voor Jill idd, ik dacht eerst dat ik keek naar een optreden voor in de pauze, pas toen ze dichterbij kwamen zag ik dat zij het waren en ze niet goed gingen.
Vind het heel jammer voor ze, ik denk een goed besluit om af te groeten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:13

Ben wel benieuwd of/wanneer er beelden komen van het NK?

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:30

Op Clipmyhorse is alles terug te zien, maar weet niet of je dan een lidmaatschap moet hebben.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 21:44

Mousmous schreef:
Op Clipmyhorse is alles terug te zien, maar weet niet of je dan een lidmaatschap moet hebben.

Om terug te kijken moet je inderdaad een abonnement hebben. Maar er zijn ook genoeg filmpjes van het NK te zien op youtube.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 11:04

Ik vond Aquido ook helemaal niet fijn om naar te kijken. Hij liep sommige stukken bijna met zijn kin bij zijn hals. Edward Gal heeft toch een redelijk sterke proef neergezet, maar HP vond ik ook echt niet fijn om naar te kijken. Veel te hectisch!

Adelinde en Parzival heb ik helaas niet helemaal gezien, jammer als er fouten in zaten. Het laatste stukje zag er zeker beter uit. En Emmelie Scholtens vond ik echt heel goed, die reed voor mij mooier dan HP, maar misschien dat ik er ook wel totaal geen verstand van heb.. :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 11:32

Ik vond Adelinde ook niet fijn om naar te kijken...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 11:56

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 12:00

Klopt hoor Sammie, was idd omdat er nog geen topic over was. Dank voor het delen vd link!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 13:35

Anoeska schreef:
Daarnaast is Edward niemand iets verplicht. Al wil hij beweren dat hij niet meedoet, omdat hij uit z'n rijbroek gescheurd is. Mag 'ie allemaal zelf weten. Dit is de reden die ze geven. Daar moeten we het mee doen. En wat bokkers er allemaal zelf bij willen verzinnen, is hun eigen ding.

_/-\o_

Daarbij: als hij toch was gestart en het ging fout, was het ook niet goed geweest.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:08

Femm_k schreef:
HorseTimeXL schreef:
O ja gelijk heb je. Hopelijk mag het. Ik heb ook geen ander Topic er van kunnen vinden.

Ik sluit helemaal bij je aan Jotomo. Diederik liep er naar mijn mening het er ook een beetje bij af. Johnson heb ik nog niet gezien die moet ik terug kijken. Edit: HP gaat het er op wagen om zijn KUR van de WEG te gaan rijden. Ik was mega fan van die kur, maar had hem na de WEG wat niet lekker liep hem nooit meer gebruikt. :D

Ik kan op dit moment toch nog het meest gevoel krijgen denk ik dan bij Edward en Voice als ze het waarmaken..

Sorry even tussendoor (noob hier): waar kan je de proeven terugkijken?

http://www.horses.nl/sport/proeven-gal-en-minderhoud/

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:24

De mensen die bij Adelinde zagen dat de kin haast tegen de hals zat en het daardoor een strak beeld vonden (en ik zeg niet dat dat niet zo is, ik heb de proef van Adelinde niet gezien) zien die dat bij Gal echt niet? (en dit is een oprechte vraag, ik snap niet hoe ik zo mis kan kijken nl. als ze dat niet zien.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:26

Ayasha schreef:
De mensen die bij Adelinde zagen dat de kin haast tegen de hals zat en het daardoor een strak beeld vonden (en ik zeg niet dat dat niet zo is, ik heb de proef van Adelinde niet gezien) zien die dat bij Gal echt niet? (en dit is een oprechte vraag, ik snap niet hoe ik zo mis kan kijken nl. als ze dat niet zien.)

Verbaas me daar ook regelmatig over...
Neemt overigens niet weg dat ik hem echt wel goed vind, ben alleen geen fan van deze manier van rijden. :o

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:28

Ik heb dat bij de proef van Edward gister niet gezien. Ik krijg daar zelf plaatsvervangende kaakpijn van.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 19:34

Ik vind de paarden van Edward en HP net zeepaardjes. In mekaar getrokken, dikke nek, kin op de borst. Brrrrr.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 20:01

De proef gisteren met Voice liep die netjes voor de loodlijn, enkel met achterwaarts wat er achter. Verder reed hij hem erg ontspannen. Adelinde zag ik vooral in de slowmo's dat ze enorm zat te plukken en bij Aquido valt dat nog meer op.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 21:23

Ayasha schreef:

Ja hoor vond ik ook duidelijk! :j