Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Ik heb die duif gezien ja maar iets later doet ie het nog erger en dan is er geen duif te bespeuren. Ook in volgende proeven op andere wedstrijden vertikte Gribaldi te piafferen. Toen is ie een flinke tijd "uit de running geweest" en vervolgens is ie na 1 of 2 kleine wedstrijden op pensioen gegaan.
Ayasha schreef:En de volgende piaffe gebeurt er helemaal niks en gaat ie nog harder in de staak.![]()
En in indoor Brabant hadden ze in 2010 ook duiven losgelaten dan want daar ging Totilas ook in de staak (dusdanig dat ie de piaffe zo goed als weg liet uit z'n kür toen die gereden werd.)
LBLGypsyCobs:Rijd je langs 'm door, "Succe.... Wacht, wat?!"
Ayasha schreef:Dat kan ook nog. Krengen zijn het ook, die zandvlooien.![]()
En geen anti-insecten-middel dat er tegen werkt.
Rocamor schreef:Ayasha schreef:Dat kan ook nog. Krengen zijn het ook, die zandvlooien.![]()
En geen anti-insecten-middel dat er tegen werkt.
Daar gaan ze juist goed van piafferen. Dat kriebelt namelijk aan de poten. ...
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar video's van thuistrainingen. Of van het inrijden. Of hij daar ook zo strak gehouden wordt / moet worden.
mimp3 schreef:Als je topsporter bent, welke sport dan ook dan ga je tot het randje. Dit om het maximale uit je paard en of jezelf te halen. Maar de grens tot over het randje is natuurlijk minimaal, en daar kan je heel snel overheen gaan. Waardoor je resultaten krijgt zoals nu bij EG en Undercover. Dat wil niet zeggen dat het helemaal verkeerd is , en ja natuurlijk is er spanning bij het paard. Maar dat is nog geen dierenmishandeling. Zolang je maar concequent blijft. Een paard in de natuur is ook niet helemaal vrij van spanning en het zijn ook niet voor niks vluchtdieren. Dus zogauw de situatie voor het paard moeilijk word krijg je dit soort taferelen. Ik hoop dat het goedkomt met deze combi. En ik vind het waardeloos hoe sommige mensen het beter denken te kunnen.
Ayasha schreef:Kijk je wel even vreemd op als Edward Gal Undercover de L proef in stuurt na jou...
Rex_Rolfo schreef:vilheide schreef:Soms kan een andere ruiter dan net de oplossing zijn.
Amen.
Lintje erom en bij RR Stables zetten