Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fanta2 schreef:ik heb ook een johnson nu gekregen van iemand en heeft ook hanetred, zie t bij meerdere inderdaad, maar moet je dat ergens kenbaar maken dan?
fanta2 schreef:nou ik weet niet maar omdat ze dat onderzoeken lees ik nu net, toevallig staan er meerdere johnsons te koop die inderdaad ook hanetred hebben , dus ja t ken ook door een ongeluk komen, maar goed, t feit blijft wel dat je inderdaad er meer over leest
fanta2 schreef:ha ha door wie dan? ik denk dat als menig iemand op hanetred zoekt er inderdaad dat ook wel tegen komt, zeg toch geen namen? net als meerdere mensen zeggen dat wel opvalt
SteffiiY schreef:Wat een onzin listinglistje..
alsof je nu niks meer mag zeggen over de situatie. Je word niet zomaar gelijk door het slijk gehaald zoals eerder gebeurd bij de "bokker".
listiglistje schreef:SteffiiY schreef:Wat een onzin listinglistje..
alsof je nu niks meer mag zeggen over de situatie. Je word niet zomaar gelijk door het slijk gehaald zoals eerder gebeurd bij de "bokker".
Hoezo onzin...ze is toch door het slijk gehaald?
Ze wordt weg gezet als fantast en leugenaar... niet alleen in de zaak zelf maar ook in de media (kletskoek van DWR)
Zij riep ook onschuldig op Bokt dat ze "het"gehoord had op de HK van iemand.....
Is dus niet gek dat als je hier neer zet dat je nakomelingen van Johnson kent met Hanentred, dat je benaderd wordt!
Daar gooien ze het immers op in de zaak, erfelijkheid...dus hoe meer zieltjes ze kunnen verzamelen, des te sterker ze staan!
Zou ik ook doen