Oke.. het is geen 1 april.. Maar op de een of andere manier gaan we hier denk ik spijt van krijgen, maar vooruit.. Ook ik trap erin..
God, misschien krijgen we hier straks pittig spijt van Maar ik heb nog nooit aan een 1 April meegedaan dus achja
Rebecca schreef:Maar jullie hoeven niet bang te zijn voor de aanpassing Ik denk nu ook aan de tombola Misschien krijgen we wel een handje pepernoten En sommigen een zak zout Ik noem geen namen... Rebecca
Nientsje schreef:[naam] schreef:Maar jullie hoeven niet bang te zijn voor de aanpassing Ik denk nu ook aan de tombola Misschien krijgen we wel een handje pepernoten En sommigen een zak zout Ik noem geen namen... [naam] Hè breng sint niet aan ideeën, ik heb pepernoten verdiend maar jij Han
Essie73 schreef:Natuurlijk heb ik mijn schoentje ook gezet!Die knipoog-smiley in jouw onderschrift, in combinatie met de geheimzinnigheid van deze actie, in combinatie met jouw moderatorschap, maakt me bang
Rebecca schreef:Maar jullie hoeven niet bang te zijn voor de aanpassing Ik denk nu ook aan de tombola Daar moest ik dus ook aan denken!
Veulen84 schreef:Straks krijgen we allemaal een wortel avatar. Of een roe in ons onderschrift Of een kapoentje... Spoiler: Das een gecastreerde haan...
Free2 schreef:Essie73 schreef:Natuurlijk heb ik mijn schoentje ook gezet!Die knipoog-smiley in jouw onderschrift, in combinatie met de geheimzinnigheid van deze actie, in combinatie met jouw moderatorschap, maakt me bang Dacht al dat ik de enige was
Nientsje schreef:avalonnancy schreef:I'm in prachtig zwart shabrak bont schoentje is nieuwe mode..helemaal hip hoor