Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Waarom mag een mening toch nooit afwijken van de standaard. Waarom ben je dan gelijk een azijnpisser?
Vind het sneu voor de combinatie, maar verder is het mijn ding niet. Dan kan ik hier een heel verhaal gaan typen waarin ik uitleg hoe of wat, maar dan ben ik een azijnpisser... Dus die moeite bespaar ik mezelf.
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom
Emmaa_ schreef:Sammie schreef:
Knap en erg goed van hem dat hij hier in het midden laat of hij op zijn tong heeft gebeten of dat het wel degelijk aan de spanning en dus het strak houden lag.
wallance schreef:LadyMadonna schreef:Waarom mag een mening toch nooit afwijken van de standaard. Waarom ben je dan gelijk een azijnpisser?
Vind het sneu voor de combinatie, maar verder is het mijn ding niet. Dan kan ik hier een heel verhaal gaan typen waarin ik uitleg hoe of wat, maar dan ben ik een azijnpisser... Dus die moeite bespaar ik mezelf.
Ik begrijp alleen niet zo goed waarom
Omdat iedereen altijd een mening heeft en nog nooit zelf met dit soort paarden gewerkt hebben. Dit zijn niet het soort paarden die wij in de wei hebben staan.
De topsporters in bijvoorbeeld de gymnastiek of turnen rekken en strekken ook en niet omdast ze het lekker vinden.
Julia schreef:Sammie schreef:
Dat er achteraf toch een ander paard ingezet had mogen worden voor de uitreikingen maakt het alleen nog maar zuurder, lijkt mij.. Erg sneu, maar nogmaals erg sportief en correct hoe hij het oppakt en het vertaalt richting alle media.