Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narobi schreef:De andere drie deelnemers zijn geen 2e rangs ruiters. (lezen blijft moeilijk he)
spatter schreef:Als je geen 4 topruiters kunt verzamelen, moet je niet gaan!
Koekeroekus schreef:Ik ben echt een leek op gebied van reining maar lijkt me vrij logisch dat ze niet geselecteerd zou worden als ze er niks van bakte. In de paardensport kom je nou eenmaal een stuk verder als je geld heb. Als ik een paard koop van pakweg 20.000 zit ik ook zo in het Z en hoger. Daar heb ik het geld niet voor dus zal ik met het huidige paard waars niet eens verder komen in de B.
saral schreef:Koekeroekus schreef:Ik ben echt een leek op gebied van reining maar lijkt me vrij logisch dat ze niet geselecteerd zou worden als ze er niks van bakte. In de paardensport kom je nou eenmaal een stuk verder als je geld heb. Als ik een paard koop van pakweg 20.000 zit ik ook zo in het Z en hoger. Daar heb ik het geld niet voor dus zal ik met het huidige paard waars niet eens verder komen in de B.
Ben hier voorzichtig mee ... Ik noem Totilas. Lijkt me toch dat hij eea duidelijk heeft gemaakt...
saral schreef:Het enige dat ik bedoel is dat niet alles te koop is voor geld en Anky er ongtwijfeld hard voor heeft gewerkt....
De kansen worden groter als je geld hebt, toch heeft dat absoluut grenzen.
Ayasha schreef:want.... totilas en Rath bakken er niks van?
PowerReiner schreef:Wat ik jammer vind is dat de western ruiters afgezeken worden omdat de Engelse ruiters op hun pik zijn getrapt omdat ze "denken" dat er een slecht woord over Anky wordt gesproken.
Ik zie een hele hoop nare posten voorbij komen van jawel; de Engelse ruiters ...
Er wordt geen slecht woord gesproken over Anky.
Gisela schreef:Er wordt geschreven; moet het dan goud zijn? zilver of brons is ook mooi. Joh wordt eens wakker! De afgelopen jaren is het reining team uitgezonden en niet in de top 10 beland. Nog erger, vorig jaar op de WEG was Nederland allerlaatste van de 4 ruiter teams.
Gisela schreef:Er wordt geschreven; moet het dan goud zijn? zilver of brons is ook mooi. Joh wordt eens wakker! De afgelopen jaren is het reining team uitgezonden en niet in de top 10 beland. Nog erger, vorig jaar op de WEG was Nederland allerlaatste van de 4 ruiter teams.