karuna schreef:hoog te paard zitten. (=verwaand zijn, eigendunk hebben.)Okee, wie gaat er op een stoel op de rug van zn paard zitten?
Anoniem schreef:karuna schreef:hoog te paard zitten. (=verwaand zijn, eigendunk hebben.)Okee, wie gaat er op een stoel op de rug van zn paard zitten? Veiliger optie lijkt me een paard wat flink aan de maat is, en een fotograaf die zo ongeveer op de grond gaat liggen
haha veiliger is dat zeker, maar ik vond mijn idee wel erg leuk Al was ik inderdaad ook niet van plan het zelf te gaan proberen
Jenkins schreef:"De prins op het witte paard" [ Afbeelding ]Geef toe dat deze prins wat meer tot de verbeelding spreekt
dat paard achter de kar spannen is echt hilarisch... en die over het paard tillen zitten ook 2 leuke bij!vooral die met die fjord!
Wat een leuk topic!Hierbij onze inzending1. Beter een blind paard dan een leeg halster. (Beter iets dan niets)2.Zo sterk als een paard. (Heel sterk zijn)3. Over het paard tillen. (Iemand te veel prijzen, zodat hij verwaand wordt) Ook schaapachtig kijken staat in deze foto afgebeeld
Denken moet je aan een paard overlaten, die hebben een groter hoofd. Uit het archief, de Belg van Bokker 8nnemiek.
Iris82 schreef:Ik heb allerlei creatieve ideeën maar geen paard. Je woont in Tilburg? Kom maar langs hier op stal hoor!
Lienie_F schreef:Iris82 schreef:Ik heb allerlei creatieve ideeën maar geen paard. dat heb ik dus ook Hier nog 1-tje... Wel fototoestel en ideetjes... maar geen paard....
Iris82 schreef:Ik heb allerlei creatieve ideeën maar geen paard. Ik heb het paard welke overal voor in is, je moet er wel een endje voor reizen.