Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:11

Wat een flauwe reacties zeg.
Als het jouw pony of paard was geweest die op het punt stond om misbruikt te worden dan was je haar maar al te dankbaar geweest dat ze die man heeft aangesproken.

DeniseMacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:29

Echt dit laat me koken van binnen ....
hebben ze eindelijk zo'n debiel te pakken laten ze hem gaan dat kan toch niet

k*t nederland |o _-:( _-:( _-:( _-:(

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:48

Jolien87 schreef:
Als het jouw pony of paard was geweest die op het punt stond om misbruikt te worden dan was je haar maar al te dankbaar geweest dat ze die man heeft aangesproken.

Dit is ook alleen maar nieuws omdat Britt Dekker er in voorkomt. Daarom, dit is haar hoogtepunt.

Het is maar hoe negatief je iets wilt opvatten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:51

DeniseMacho schreef:
Echt dit laat me koken van binnen ....
hebben ze eindelijk zo'n debiel te pakken laten ze hem gaan dat kan toch niet

k*t nederland |o _-:( _-:( _-:( _-:(

Tja, maar zonder daadwerkelijk bewijs en met alleen een vermoeden van kun je wel leuk iemand oppakken, maar vasthouden echt niet. En terecht, hoe krom en oneerlijk het ook voelt maar ik snap het wel. Ik ben er blij mee dat ik niet zomaar achter de tralies verdwijn op basis van een enkel vermoeden en zonder echt bewijs. Wij wonen goddank niet in China! Ze weten nu wie het is, kunnen hem in de gaten houden en dat is ook al heel wat waard.

(En let wel, ik zeg daarbij niets over zijn daad maar ben gewoon dankbaar dat die wetten er zijn; die zijn er namelijk ook om jou en mij te beschermen ;) Hoe wrang het soms ook voelt)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 10-03-15 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 18:53

Titel is verkeerd. Moet zijn Britt Dekker betrapt mogelijke paardenmisbruiker

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:02

Danique_G schreef:
Jolien87 schreef:

Dit is ook alleen maar nieuws omdat Britt Dekker er in voorkomt. Daarom, dit is haar hoogtepunt.

Wat mij tegen de borst stuit is de manier waarop er over Britt wordt gesproken.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:07

Nou ik ben alleen maar blij met britt dr alarm roep, t is hier voor mij heel erg dichtbij en dat is toch wel beangstigend

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:09

Vala schreef:
Sommige reacties.....typisch bokt, altijd alles omdraaien.
Die lieve meneer heeft natuurlijk helemaal geen verkeerde bedoelingen, stond met zijn rare speeltje gewoon een beetje rond te kijken en toen is de pony flauw gevallen. Heel toevallig maar het kan allemaal. Kom op mensen die dit proberen recht te praten! De politie had hem minstens even mee kunnen nemen om hem aan de tand te voelen. Dat er geen bewijs was voor daadwerkelijke mishandeling snap ik maar het ziet er toch ook niet echt fris uit toch?

^ Amen voor deze reactie.

Verder heb ik geen flauw idee wie Britt Dekker is, dus ik kruip terug onder mijn meeleesteen.

Naboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:12

Zo he!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:26

Vala schreef:
Danique_G schreef:
Hoogte punt in de fabuleuze carrière van Britt Dekker.

Flauw....

Britt heeft prima gehandelt...er is niets mis met die meid.Wat je ook van haar denkt,ze heeft haar hart op de goede plek zitten.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:28

Jolien87 schreef:
Danique_G schreef:

Wat mij tegen de borst stuit is de manier waarop er over Britt wordt gesproken.

Dat stoort mij ook heel erg.

Wat is er nou zo erg aan Britt? Het is volgens mij een heel ongecompliceerd persoon die alles er uit flapt wat ze denkt. Niet zo goed algemeen ontwikkeld (zelf ook wel eens last van :') ), maar wel prima verstand met haar Havo diploma.

Ik heb altijd het idee dat dit soort reacties toch een beetje voortkomen uit jaloezie ofzo :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:28

Ik zeg 1 ding en meteen worden er allemaal dingen mij in de mond gelegd, wauw :')

Vind die mishandeling toch wel even wat belangrijker.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:30

Danique_G schreef:
Ik zeg 1 ding en meteen worden er allemaal dingen mij in de mond gelegd, wauw :')

en die mishandeling is aan het licht gekomen door Britt....Het zal voor haar ook uiterst frustrerend zijn dat die man gewoon weer rondloopt.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:31

Ging niet alleen om jou. Er zijn vrij veel denigrerende reacties richting Britt in dit topic gemaakt :+

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:31

truitje schreef:
Jeetje wat een idioten lopen er rond. Hopelijk is die man geschrokken en bedenkt hij zich een tweede keer voortaan!

Ik snap wel dat ze hem niet opgepakt hebben, juridisch kun je dat niet verantwoorden. Je kunt iemand niet straffen voor iets wat hij niet heeft gedaan

Inderdaad. Opzich is het dan ook niet de fout van de politie, maar van de wet. Politie heeft ook regels waar ze zich aan moeten houden helaas. En daarom vind ik dat dit écht verandert moet worden in Nederland. Het is verdomme toch overduidelijk dat hij niet naar vogeltjes zit te luisteren maar hele andere dingen van plan was 8)7 Als dit een verdachte was van een mensen mishandelaar/ verkrachter/ moordenaar was er namelijk wél al lang gehandeld. Dus waarom dit nou niet bij dit soort dingen mag is voor mij een vraag.
Als dit van de wet wel zou mogen, om die man op te pakken (dat weet ik namelijk zo niet), vind ik het echt ontzettend dom dat ze dit niet gedaan hebben.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:32

Waarom gaat iedereen er nu ineens vanuit dat het dier is mishandeld?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:39

geerke schreef:
Danique_G schreef:

en die mishandeling is aan het licht gekomen door Britt....Het zal voor haar ook uiterst frustrerend zijn dat die man gewoon weer rondloopt.

Dat zeg ik toch ook in een post? :+

Weet ik thesserd, maar mijn bericht werd getagd. Die hele Britt hou ik mij niet mee bezig. Wil gewoon dat die viespeuk gepakt word. 'Hopelijk' is hetzelfde als van de eerdere mishandelingen want dan hebben ze er nu wel een gezicht etc bij.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:39

niet is mishandeld, maar wel mishandeld gaat worden.
Waarom zou hij anders in godsnaam al die rare dingen bij zich hebben? En daar lang bij het hek staan? En het paard daar versuft bij het hek staan? Juist nu al die paardenmishandelingen zijn...
Kan het nog toevalliger?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:40

Aha, die stond er idd nog in ja :P I snep you.

Ik hoop inderdaad ook dat ze er wat aan hebben dat ze het gezicht + naam van deze man nu weten. Wie weet levert het in de toekomst nog wat op.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:40

Fiffill schreef:
Waarom gaat iedereen er nu ineens vanuit dat het dier is mishandeld?

omdat je online beter kunt beoordelen wat de situatie nu precies is, dan de politie ter plekke geloof ik..

ben blij dat ik geen man ben, want dan was ik ook de lul geweest hier..

ik sta regelmatig bij het wandelen even lekker te genieten bij een weiland, al de niet over het hek geleund..

en ik heb ook vaak een mesje (om strotouwtjes door te nemen), of een schaartje bij mij.. simpelweg omdat ik vergeet die dingen terug te doen in mijn poetskist en ze in mijn zak blijven zitten. Daarbij heb ik altijd wel een elastiekje voor mijn haar bij mij, of rubber ring van wat voor soort dan ook of een stukje strotouw (alles wat mijn haar bijeen kan houden als ik geen haarbandje heb).

als iemand mij dan zou bevelen mijn tas of zakken te legen ben ik ook zo verdacht als wat..
mesje of schaar had deze gast nog niet eens op zak.. dus ik zou dan hier nog veel verdachter zijn. En volgens menigeen zou ik dan ook meteen maar achter slot en grendel moeten verdwijnen, of bij mijn ficitieve ballen aan een lantaarnpaal zou moeten worden geknoopt..

En waarom? omdat iemand, waarvan bekend is dat ze een niet al te snuggere flapuit is roept dat je een mogelijke paardenmishandelaar bent op een social medium.. of de politie die mening nu deelt of niet als ze ter plekke komen doet er niet meer toe.. je bent direct een viespeuk, home en mishandelaar online.

wat dat betreft ben ik blij dat hier in Nederland eerst bewijs moet zijn van je misdaad, of in ieder geval gegronde reden om iets aan te nemen.. want anders had half nederland opgesloten gezeten om de aannames die de andere helft doet.
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 10-03-15 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:43

Omdat heel bokt op zijn achterste benen staat omdat de man toevallig voorover gebogen staat bij een hek. En omdat ze allemaal blind zijn en niet open staan voor andere verhalen

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:47

Ik vind het toch wel spannend aangezien die plaats niet ver weg is waar ze het heeft gezien..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 19:54

Mijn ervaring met politie is dat ze weinig loslaten als je ze vraagt naar bepaalde dingen. En nu heeft de politie Britt dus verteld wat ze allemaal wel niet aangetroffen hebben in de fietstassen van deze man!!!!
Denkt iedereen nu werkelijk dat ze dat aan haar zouden vertellen en wel zo uitgebreid , ik denk het echt niet. Ze was er niet bij dus dit stuk kan wel eens zwaar overdreven zijn, ondanks dat ik echt wel geloof dat die man iets van plan was met de pony of zelfs misschien wel gedaan heeft in de tussen tijd. Politie vind de pony suffig dan ga je toch meteen een da bellen om bloed te trekken, als agent wil je maar wat graag dit soort imbecielen van straat halen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:50

purny schreef:
Omdat heel bokt op zijn achterste benen staat omdat de man toevallig voorover gebogen staat bij een hek. En omdat ze allemaal blind zijn en niet open staan voor andere verhalen

bij een bedwelmde pony???en vreemde atributen in zijn tas?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 20:57

Nogmaals, ik vraag me oprecht af hoe je zou reageren als deze man bij jouw paard werd aangetroffen, kijken of je dan nog zo begrijpend reageert...