Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Wat een flauwe reacties zeg.
Als het jouw pony of paard was geweest die op het punt stond om misbruikt te worden dan was je haar maar al te dankbaar geweest dat ze die man heeft aangesproken.
DeniseMacho schreef:Echt dit laat me koken van binnen ....
hebben ze eindelijk zo'n debiel te pakken laten ze hem gaan dat kan toch niet
k*t nederland![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wrang het soms ook voelt) Danique_G schreef:Jolien87 schreef:Wat een flauwe reacties zeg.
Als het jouw pony of paard was geweest die op het punt stond om misbruikt te worden dan was je haar maar al te dankbaar geweest dat ze die man heeft aangesproken.
Dit is ook alleen maar nieuws omdat Britt Dekker er in voorkomt. Daarom, dit is haar hoogtepunt.
Het is maar hoe negatief je iets wilt opvatten.
Vala schreef:Sommige reacties.....typisch bokt, altijd alles omdraaien.
Die lieve meneer heeft natuurlijk helemaal geen verkeerde bedoelingen, stond met zijn rare speeltje gewoon een beetje rond te kijken en toen is de pony flauw gevallen. Heel toevallig maar het kan allemaal. Kom op mensen die dit proberen recht te praten! De politie had hem minstens even mee kunnen nemen om hem aan de tand te voelen. Dat er geen bewijs was voor daadwerkelijke mishandeling snap ik maar het ziet er toch ook niet echt fris uit toch?
Jolien87 schreef:Danique_G schreef:
Dit is ook alleen maar nieuws omdat Britt Dekker er in voorkomt. Daarom, dit is haar hoogtepunt.
Het is maar hoe negatief je iets wilt opvatten.
Wat mij tegen de borst stuit is de manier waarop er over Britt wordt gesproken.
), maar wel prima verstand met haar Havo diploma.
truitje schreef:Jeetje wat een idioten lopen er rond. Hopelijk is die man geschrokken en bedenkt hij zich een tweede keer voortaan!
Ik snap wel dat ze hem niet opgepakt hebben, juridisch kun je dat niet verantwoorden. Je kunt iemand niet straffen voor iets wat hij niet heeft gedaan
Als dit een verdachte was van een mensen mishandelaar/ verkrachter/ moordenaar was er namelijk wél al lang gehandeld. Dus waarom dit nou niet bij dit soort dingen mag is voor mij een vraag.geerke schreef:Danique_G schreef:Ik zeg 1 ding en meteen worden er allemaal dingen mij in de mond gelegd, wauw
Vind die mishandeling toch wel even wat belangrijker.
en die mishandeling is aan het licht gekomen door Britt....Het zal voor haar ook uiterst frustrerend zijn dat die man gewoon weer rondloopt.

Fiffill schreef:Waarom gaat iedereen er nu ineens vanuit dat het dier is mishandeld?