safina schreef:Hoezo kwakzalvers? Mijn paard had al jaren last van enorme jeuk aan z'n 7e chakra. Zo zielig! Hij bleek een storingsveld te hebben in z'n aura. Dat zag de holistische bioresonantietherapeute meteen toen ze aan het pendelen ging. Nu geven we hem Zuid Siberische kokosmelk in een-miljardste verdunning. En glutenvrije speltbrokken natuurlijk. En er is bij de stal een broncorrector geplaatst tegen de aardstralen. En hij krijgt alleen nog maar ingestraald hooi, dat gemaaid is als Venus in het teken van de Schorpioen staat. Nou, je ziet hem gewoon opknappen!

en ik dacht dat ik natuurlijke aanleg tot sarcasme en een hyperactieve fantasie had.
Maar ik geef je helemaal gelijk hoor.. De uitleg van de reguliere Da dat hij gewoon een keer geniest had, of dat er een scheet dwars had gelegen, dat kon echt niet natuurlijk, er moest vanzelfsprekend een diep verborgen fysiek, mentaal en vooral energetisch probleem aan ten grondslag liggen.
Heb je trouwens ook al eens een medium ingeschakeld voor je paard? wellicht ligt het issue in een vorig leven of heeft zijn over over overgroot vader via de salami tot een medium gesproken.. Ervaring leert dat paarden veel baad hierbij hebben.. Ik ken er nog wel eentje voor je, die hinnikt werkelijk ieder dialect, wat natuurlijk zeer belangrijk is, je weet niet of een bet bet bet bet voorvader iets in oud Friesch wil doorgeven, of in onvervalst belgisch