Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Machie schreef:verography schreef:Lijkt mij dat zijn dan 4,5 uur moeten wachten voor ze uberhaupt mogen starten de volgende ochtend. Dat is het eerlijkst.
Nou, dat denk ik niet. Want dan hoef je de boel toch niet stil te leggen? Dan heb je morgen weer dezelfde verschillen die ze nu dus niet willen
Delphi schreef:Inderdaad want dat is het doel van deze beslissing .... de groep meer bij elkaar brengen.
Het lijkt mij bijna niet anders kunnen dan dat de tijd die een ruiter 'gedwongen' in het HS moet doorbrengen er later af wordt gehaald.
Anders zou iemand die nu op de valreep voor zonsondergang de HS haalt er ineens net zo voor staan als iemand die al verplicht 5 uur op de HS moet wachten.
Een time penalty is 'slechts' 2 uur, dan kan het bijna niet anders dan dat de verplichte wachttijden in het HS aan het einde van de rit van de totaal gereden tijd afgetrokken zullen worden.
Bij sommige gaat het echt om 4 / 4,5 uur tijdsverlies.
Wel zal het dan ook na het finishen nog spannend zijn gok ik, wie er nu echt volgens tijd gewonnen heeft.
Djilna schreef:Wat is het twitteaccount?
LindyH schreef:Ik ken haar verder niet, maar volgens de indruk die ik van haar heb gaat ze zich morgen ontzettend kwaad maken en gaat ze er weer als een speer vandoor. Als ze morgen dan maar niet weer wordt tegengehouden.
Ik vind het echt zo jammer van de hele wedstrijd! Het is een tocht waarbij je bent overgeleverd aan de elementen en je op jezelf bent aangewezen. En dan nu zo'n bureaucratische regel van bovenaf opgelegd... Daar gaat de hele romantiek van de tocht. Het is verdorie geen potje cricket!
Zouden ze zijn geschrokken van die overval op Heather Russell?