Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
richard999 schreef:Ik ga vanaf vanavond patrouilleren dus ik hoop dat hij snel eens hier iets probeert en ik hem te pakken krijg. ben benieuwd of er meer mensen hun slaap opofferen om deze gestoorde gek te vinden en te zorgen dat hij nooit meer wakker wordt.??
tinkerkyara schreef:Ik hoorde net dat er een 63 jarige man uit Leusden is opgepakt die sterk verdacht wordt van de mishandelingen regio midden. Stond in de stal van een paard in Nijkerk, eigenaar/bewoner is gaan gillen en -neem ik aan- bellen. Ik hoop dat ze de goeie hebben..!
Hopelijk hebben ze de goede te pakken. tinkerkyara schreef:Ik hoorde net dat er een 63 jarige man uit Leusden is opgepakt die sterk verdacht wordt van de mishandelingen regio midden. Stond in de stal van een paard in Nijkerk, eigenaar/bewoner is gaan gillen en -neem ik aan- bellen. Ik hoop dat ze de goeie hebben..!
tinkerkyara schreef:Ik hoorde net dat er een 63 jarige man uit Leusden is opgepakt die sterk verdacht wordt van de mishandelingen regio midden. Stond in de stal van een paard in Nijkerk, eigenaar/bewoner is gaan gillen en -neem ik aan- bellen. Ik hoop dat ze de goeie hebben..!