Apart dat mensen dan gelijk weer aan een motief gaan twijfelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Lijkt me ook meer dan logisch. Er zijn zoveel ruiters die voor een kleinere wedstrijd kiezen om op het hoogste niveau een paard een rentree te laten ondergaan, ook bij de springruiters.
Apart dat mensen dan gelijk weer aan een motief gaan twijfelen

Laten we nu hopen dat Toti weer wat charme krijgt en dat de combi gaat slagen waar dan ook ...Ook al zie ik nog steeds Toti en Ed voor me dat was top en helaas ook voorgoed voorbij .Ik hoop dat Rath onderhand een eerlijk kans krijgt om zelf een combi te gaan vormen met hem ..Ik zeg dan ook suc6
Barte schreef:Tja Edward en Toti is voorbij en we zijn allemaal blij dat Ed met Undercover weer super presteert .Kunnen we nu na 2 jaar onderhand eens gaan inzien dat het tijperk nu Rath en Toti is .Hij heeft een gruwelijke lading shit over hem heen gehad en de druk was toren hoog toen de combinatie begon 2 jaar geleden.Hij heeft ook zijn nek uitgestoken om bij Sjef te gaan lessen dat heeft in Duitsland ook genoeg gemauw gegevenLaten we nu hopen dat Toti weer wat charme krijgt en dat de combi gaat slagen waar dan ook ...Ook al zie ik nog steeds Toti en Ed voor me dat was top en helaas ook voorgoed voorbij .Ik hoop dat Rath onderhand een eerlijk kans krijgt om zelf een combi te gaan vormen met hem ..Ik zeg dan ook suc6

Barte schreef:Tja Edward en Toti is voorbij en we zijn allemaal blij dat Ed met Undercover weer super presteert .Kunnen we nu na 2 jaar onderhand eens gaan inzien dat het tijperk nu Rath en Toti is .Hij heeft een gruwelijke lading oliebol over hem heen gehad en de druk was toren hoog toen de combinatie begon 2 jaar geleden.Hij heeft ook zijn nek uitgestoken om bij Sjef te gaan lessen dat heeft in Duitsland ook genoeg gemauw gegevenLaten we nu hopen dat Toti weer wat charme krijgt en dat de combi gaat slagen waar dan ook ...Ook al zie ik nog steeds Toti en Ed voor me dat was top en helaas ook voorgoed voorbij .Ik hoop dat Rath onderhand een eerlijk kans krijgt om zelf een combi te gaan vormen met hem ..Ik zeg dan ook suc6