En vond haar toen al niet geheel eerlijk rijden richting het paard.
Stalgenoot geweest van zo'n 2001 t/m 2008.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brainless schreef:Ladybird schreef:Ho jongens! je mag niet zomaar een facebook pagina hier in plaatsen! iets met prive enzo..
Ze heeft hem gewoon openbaar staan.
teugeltje schreef:Erg vreemd als je mensen wilt behoeden op bokt voor oplichting dan wordt je er van af gebonjourd!
En als het smeuïg wordt dan zetten ze zelf de persoon in spee in THE picture snappen jullie het nog??
vraag me nu toch af waarom zij haar nu als vriend zouden hebben.... Leone schreef:haha zelfs alberto stegeman reageert op haar facebook
Blacksmurf schreef:Volgens mij heb ik ook op bokt eens gelezen dat als je langer dan xx maanden de zorg heb voor een paard (dus de andere geen stalgeld betaald) jij de "eigenaar" dan bent van het paard ivm de kosten?
Integendeel, dit zegt helemaal niks over wie de eigenaar is. Dit is al vele malen ter sprake geweest hier. Caesar schreef:Tja.. nadeel is dat dit soort programma's altijd halve verhalen, onjuiste benaderingen etc. in hun programma's naar voren laten komen zodat je aan het einde nog niks weet. Behalve dat er rook is...
russel schreef:Leone schreef:haha zelfs alberto stegeman reageert op haar facebook
Haha nee joh, iemand die die profielen aanmaakt om anoniem lekker te rellen...dat is ook interent.
Moet uitzending gemist nog zien...maar weet wel dat er meer zulke trollen zijn...ze heeft wel wel mooi ingelikt in paardenland als je haar vrienden ziet op feesboek..vraag mij af of ze haar echt wel kennen....
Jolien87 schreef:Blacksmurf schreef:Volgens mij heb ik ook op bokt eens gelezen dat als je langer dan xx maanden de zorg heb voor een paard (dus de andere geen stalgeld betaald) jij de "eigenaar" dan bent van het paard ivm de kosten?Integendeel, dit zegt helemaal niks over wie de eigenaar is. Dit is al vele malen ter sprake geweest hier.
Wat ik me overigens afvraag: hoe komt de naam van Judith Bok op de papieren van het paard, als eigenaar te staan?
Terwijl er door zowel haarzelf, als Linda **** wordt gezegd dat Linda de eigenaar is.
Maar ik denk dat Linda erin geluist is om zich als eigenaresse voor te doen, ik woon daar vlakbij en uit het bonnetje kon ik zo haar adres halen, buiten het feit om dat ik Linda ook ken.