TROS Opgelicht behandelt oplichtingszaak in de paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:41

Goh een oude bekende en eigenlijk verbaas het me helemaal niks heb haar nooit gemogen. Was een heel raar mens toendertijd al. 8)7

En vond haar toen al niet geheel eerlijk rijden richting het paard. :n

Stalgenoot geweest van zo'n 2001 t/m 2008.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:49

Ho jongens! je mag niet zomaar een facebook pagina hier in plaatsen! iets met prive enzo..

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:50

Ladybird schreef:
Ho jongens! je mag niet zomaar een facebook pagina hier in plaatsen! iets met prive enzo..

Ze heeft hem gewoon openbaar staan.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:52

Brainless schreef:
Ladybird schreef:

Ze heeft hem gewoon openbaar staan.

Plus der naam is bekend, ik had direct al op de facebook pagina gekeken.
hoeveel gemeenschappelijke vriendjes ik nog met der had enzo, dus zo moeilijk is dat niet..

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: TROS Opgelicht behandelt oplichtingszaak in de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 21:56

Ik vind het prima hoor, maar het zou vervelend zijn als een modje zometeen langs komt met deze mededeling.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:04

Het beste is dus eigenlijk als dat paard nu gewoon dood neervalt. Heeft niemand wat. Zonde zonde, wat een dier!!

Ik zou zeggen als rechter; mevrouw die paard heeft gekocht voor Judith Bok die krijgt het paard. Dat kan ze aantonen. Mag ze hem meenemen mits stalling betaald is. Opgelost. Die Linda meteen buiten schot zetten, aangezien dat een onterechte transactie is.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:09

Die andere van haar profiel heeft hier nog eens poos op de bokt markt gestaan. Die San Remo

teugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:12

Erg vreemd als je mensen wilt behoeden op bokt voor oplichting dan wordt je er van af gebonjourd!
En als het smeuïg wordt dan zetten ze zelf de persoon in spee in THE picture snappen jullie het nog??

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:28

Die griet is gewoon ziek. Sneu eigenlijk. Pathologisch leugenaar noemen ze zoiets.

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 22:32

teugeltje schreef:
Erg vreemd als je mensen wilt behoeden op bokt voor oplichting dan wordt je er van af gebonjourd!
En als het smeuïg wordt dan zetten ze zelf de persoon in spee in THE picture snappen jullie het nog??

hmmmm dat was mijn conclusie ook................dankzij de uitzending kregen wij gratis reclame, doet ze in ieder geval 1x richting ons wat goed :D

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:01

Jeetje ik heb de uitzending niet gezien, maar ik ging wel kijken op haar fb, heb nog best wat gemeenschappelijke vrienden :oo vraag me nu toch af waarom zij haar nu als vriend zouden hebben....

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:03

Lol. Ingrid spreeuw ken ik wel. Ze was een stalgenoot van mij. Denk dat ik wel weet over welk paard het gaat. Ook is zij de tante van mijn ex-vriend. Erg raar om iemand zo terug te zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:16

Gadverdamme wat een uitschot. Bah bah.
Ik had der aan der haren naar de wallen gesleept, ga daar maar geld verdienen om iedereen terug te betalen. Echt wat een ellendig persoon zeg.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:33

Ik ken toevallig iemand die haar zus had kunnen zijn. Zelfde streken, ook schermen met kanker, maar ondertussen is ze niet ziek. Heeft ook het paard van een ander onder haar hoede, maar verhuisd continue om schulden te ontlopen.

Dit is gewoon bizar!

teugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:41

Rowdine schreef:
Gadverdamme wat een uitschot. Bah bah.
Ik had der aan der haren naar de wallen gesleept, ga daar maar geld verdienen om iedereen terug te betalen. Echt wat een ellendig persoon zeg.

:$ := moet je wel op de uitkijk staan anders peerd ze hem er vandoor met de centen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:36

Leone schreef:
haha zelfs alberto stegeman reageert op haar facebook :P

Haha nee joh, iemand die die profielen aanmaakt om anoniem lekker te rellen...dat is ook interent.

Moet uitzending gemist nog zien...maar weet wel dat er meer zulke trollen zijn...ze heeft wel wel mooi ingelikt in paardenland als je haar vrienden ziet op feesboek..vraag mij af of ze haar echt wel kennen....

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 07:43

En als de politie nu nog is achter de andere oplichters aan gaat
De paarden wereld is verschrikkelijk. Ik heb er in gewerkt had de droom iets voor mezelf te beginnen er in maar door al die oplichterij en wat daar nog meer bi komt kijken hoeft dat van mij echt niet.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:05

Wat een verhaal.
Wat ik eigenlijk niet snap. Wie en waar is die Linda eigenlijk?
Zij geeft steeds aan dat het paard van Linda is.
Waarom wordt die niet opgespoort. Als zij de eigenaar is zal zij stalgeld moeten betalen. Hoorde dat paard inmiddels ook getraind wordt. Kosten lopen wel op zo.
Linda opsporen, betalen voor de kosten, zo niet paard verkopen. Dan de stal waar hij nu staat en Ingrid delen. Brengt hij meer op dan Ingrid haar 5.000 en de stal de rest,althans alles voor de onkosten. Er zijn alleen meer verliezende partijen hier vrees ik.

Volgens mij heb ik ook op bokt eens gelezen dat als je langer dan xx maanden de zorg heb voor een paard (dus de andere geen stalgeld betaald) jij de "eigenaar" dan bent van het paard ivm de kosten?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:10

Blacksmurf schreef:
Volgens mij heb ik ook op bokt eens gelezen dat als je langer dan xx maanden de zorg heb voor een paard (dus de andere geen stalgeld betaald) jij de "eigenaar" dan bent van het paard ivm de kosten?

:n Integendeel, dit zegt helemaal niks over wie de eigenaar is. Dit is al vele malen ter sprake geweest hier.

Wat ik me overigens afvraag: hoe komt de naam van Judith Bok op de papieren van het paard, als eigenaar te staan?
Terwijl er door zowel haarzelf, als Linda **** wordt gezegd dat Linda de eigenaar is.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:11

@Blacksmurf
Zo makkelijk is dat niet (gelukkig).

Stel jij zet jouw dure paard bij mij in training, en ik betaal mijn stalgeld niet... dan zit jij ook niet te wachten dat, voordat jij je paard op mag halen, de achterstallige kosten moet betalen.

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:23

Nee dat snap ik.
Gelukkig is dat waarschijnlijk dan ook niet zo.
Maar heb dat ooit eens voorbij zien komen.
In werkelijkheid zal alles veel ingewikkelder zijn denk ik.
Tis wel beroerd als je hier middenin zit voor alle partijen die de dupe van haar zijn geworden.

Blijkt maar weer dat je zo goed op moet letten, alles goed moet vast leggen en nooit zomaar iemand op zijn mooie blauwe ogen moet geloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:29

teugeltje schreef:

Nou inderdaad!!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:41

Caesar schreef:
Tja.. nadeel is dat dit soort programma's altijd halve verhalen, onjuiste benaderingen etc. in hun programma's naar voren laten komen zodat je aan het einde nog niks weet. Behalve dat er rook is...

En wederom... Zo jammer! Nu weten we niks, behalve meer speculaties en een gezicht bij het verhaal. Ook die oudere mevrouw die even 12.500 euro moest aftikken. Kassa!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 08:59

russel schreef:
Leone schreef:
haha zelfs alberto stegeman reageert op haar facebook :P

Haha nee joh, iemand die die profielen aanmaakt om anoniem lekker te rellen...dat is ook interent.

Moet uitzending gemist nog zien...maar weet wel dat er meer zulke trollen zijn...ze heeft wel wel mooi ingelikt in paardenland als je haar vrienden ziet op feesboek..vraag mij af of ze haar echt wel kennen....

Sommige mensen voegen iedereen toe omdat dat interessant staat. Zo'n "vriendin" heb ik ook gehad. Heeft ook de halve paardenwereld als haar vriend op fb terwijl ze meer dan de helft zelfs nog nooit onmoet heeft. Zo heeft ze ook vrienden van mij er tussen staan die ze helemaal niet eens kent.

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 09:20

Jolien87 schreef:
Blacksmurf schreef:

:n Integendeel, dit zegt helemaal niks over wie de eigenaar is. Dit is al vele malen ter sprake geweest hier.

Wat ik me overigens afvraag: hoe komt de naam van Judith Bok op de papieren van het paard, als eigenaar te staan?
Terwijl er door zowel haarzelf, als Linda **** wordt gezegd dat Linda de eigenaar is.

Linda is niet zo moeilijk op te sporen :) Maar ik denk dat Linda erin geluist is om zich als eigenaresse voor te doen, ik woon daar vlakbij en uit het bonnetje kon ik zo haar adres halen, buiten het feit om dat ik Linda ook ken.