Glock koopt London en behoudt Schröder als ruiter - update

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:18

drae schreef:
Weet dat Albert Voorn het niet zo heeft op 'dat volk' maar die Sharbatly is toch niet zo slecht voor zijn paarden?
Buiten om dat het een moeilijk paard is, want Albert zou hebben gezegd dat iedereen welkom was, behalve Sharbatly.

http://horses.nl/algemeen/al-sharbatly- ... r-tobalio/

Dat zegt mij dan weer wat over Voorn.

Daarnaast, het paard is niet van hem. Hij heeft er nie zo veul over te zeggen. Wat zeurt hij nou?

Al Sharbatly vind ik een puike ruiter. Zou Voorn niet stiekum een beetje bang zijn dat een ander ook met het paard overweg blijkt te kunnen? ;)

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:22

Wolkje schreef:
koenborias schreef:
komt Al Sharbatly er vanzelf achter dat het toch niet zo klikt! Merries laten zich niet door iedereen zo maar rijden! ;-) Albert ging er met de juiste manier mee om!

Sharbatly heeft ook Seldana gereden, wat ook niet een heel makkelijk paard schijnt te zijn.
Dat ging ook prima. Ik vind het wel voorbarig dat iedereen van te voren al roept dat het toch niks wordt.

Tobalio is trouwens een ruin.

Ik vind het wel grappig trouwens dat iedereen hier op bokt blijkbaar alle ins en outs weet van het karakter van Tobalio... :Y)

Seldana ging nog net, toen ze nog een beetje gereden stond door Chaudani, en dat heeft nog goeie resultaten opgeleverd in Kentucky, puur op de kwaliteiten van het paard, maar daarna was het toch ook over en uit...
De arabieren moeten het voorlopig nog halen uit het narijden van de ruiters die hun toppers tot het hoogste niveau opleiden (of laten doorbreken) en wanneer de eerste prestaties blijken, weerloos zijn voor hun grote geld. Het laatste stukje ruitergevoel ontbreken ze toch nog.
Maar dat is misschien niet enkel bij de arabieren zo, de goede paarden wegkopen zorgt nu eenmaal niet voor het gouden randje aan de combinatie, weg is de charme...

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:28

MariekeS_ schreef:
Wat ik niet snap over het hele veiling gebeuren... Er wordt een startbod ingesteld en vervolgens wordt dat flink overboden, maar dan bij de gunning gaat het toch niet door omdat het bedrag te laag is... -O-
Ben ik nou gek of is dat raar? :+
Dan stel je toch je startbod hoger in... ?

Het stallencomplex gaat de reguliere verkoop in maar zoveel vraag zal daar toch niet voor zijn dat het boven de veilingprijs uit gaat komen? Anders waren die liefhebbers er nu wel geweest?

Dat snap ik dus ook niet?

slowhandfh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:39

fantastisch nieuws

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:39

Lizzyy schreef:
MariekeS_ schreef:

Het stallencomplex gaat de reguliere verkoop in maar zoveel vraag zal daar toch niet voor zijn dat het boven de veilingprijs uit gaat komen? Anders waren die liefhebbers er nu wel geweest?

Dat snap ik dus ook niet?

Vaak worden er bij executie veilingen van onroerend goed rare spelletjes gespeeld, makelaren die bijvoorbeeld afspreken met elkaar dat een van hen een x bedrag biedt en dan vervolgens zelf voor het zoveel voudige gaan verkopen.

Dus tja denk dat er best een goede kans bestaat dat het landgoed buiten de veiling meer op gaat leveren, gezien er dan gewoon een x bedrag voor wordt gevraagd met mogelijkheid van bieden.

Libbylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:42

Super dat London behouden wordt. Mooie reactie ook van Gerco, het is hem gegund! :D

meiske1577

Re: Glock koopt London en behoudt Schröder als ruiter - update

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:49

De reden dat Albert niet blij is met Al Sharbatly

http://www.chronofhorse.com/forum/showt ... horse-quot

Super voor Gerco, en voor sommige oudjes die een goed plekje krijgen. Heel jammer voor Tobalio. Dat paard had eindelijk een ruiter die hem begreep, ik ben toch bang dat dat nu een beetje over is -O-

No_Fears

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:55

Jeeh wat een nieuws! Fijn voor Gerco! T is hem gegund! *\%/* :# :):)

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 18:56

Dit is toch gewoon super nieuws? Had echt gehoopt dat Gerco op london kon blijven rijden en het is gewoon uitgekomen!

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:13

Ach, ieder huisje heeft z'n kruisje. Maar wij mogen meneer Glock erg dankbaar zijn voor wat ie doet voor de Nederlandse Hippische Sport!

En natuurlijk is het ontzettend sneu voor Albert en Tobalio....

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:37

Aaahhh wat is dat een geweldig nieuws.
Had dit echt nooit verwacht. Maar dus toch! Echt geweldig voor Gerco, voor de paardensport en voor Nederland!!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:40

Die Glock doet bijna meer voor de Nederlandse sport dan Nederlanders zelf :oo
En het is nog wel een Oostenrijker :')

Supertof voor Gerco! Balen van Tobalio, zo te lezen is die arabier geen fijne man?? :(

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:46

assileM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:49

Wat een geweldig nieuws!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:50

Fijn dat Gerco en London samen blijven en het dier voor de Nederlandse sport en de fokkerij bewaard blijft!

Bloemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:52

Wat een goed nieuws!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:21

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:22

Sja, had Voorn het paard maar zelf moeten kopen. Raar dat hij er zo persoonlijk over wordt...

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:22

Ik werd echt heel blij van dit nieuws! :)
London en Schroder zijn gewoon een team en die horen niet uit elkaar gehaald te worden!!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:26

Albert had jaren geleden het licht gezien vertelde hij, paardrijden was voor hem niets anders meer dan rechts/links/naar voren/ terug, dat kan die Arabier vast wel.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:27

Nikka schreef:
meiske1577 schreef:
De reden dat Albert niet blij is met Al Sharbatly

http://www.chronofhorse.com/forum/showt ... horse-quot

Ach zo'n waarschuwing heeft de heer Voorn ook wel een keer gehad op het CH Hoofddorp. En die was volkomen terecht.

Het is toch algemeen bekend dat Voorn het niet op ruiters uit het Midden-Oosten heeft. Sharbatly kan goed en fair rijden en ik denk dat hij het een geweldige grap vindt dat hij Voorn nu deze hak zet. Zou ik tenminste wel vinden in zijn plaats :P
Laatst bijgewerkt door Koper op 08-04-14 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:28

Marjoow schreef:
Die Glock doet bijna meer voor de Nederlandse sport dan Nederlanders zelf :oo
En het is nog wel een Oostenrijker :')

Supertof voor Gerco! Balen van Tobalio, zo te lezen is die arabier geen fijne man?? :(

Ik vraag mij toch af: stel dat het hem niet een keertje zint... trekt hij de stekker uit de NL paardensport :wave:

Dit heb ik zelf ooit irl meegemaakt met een eigenaar van 30 dravers.
De trainer is gevraagd om zijn paarden te trainen; verbouwd het hele stalcomplex... alles is klaar... na 3 maanden vertrekt de eigenaar mét paarden vanwege een onbenullig ruzietje (en gedoe om geld).
Daar sta je dan... Y;(
Laatst bijgewerkt door senna21 op 08-04-14 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:28

kamsel schreef:
eenitraM schreef:
Wie zegt nou steeds keer op keer dat het niet klikt!

Foi, eerst wachten mensen. Eerst gewoon afwachten.

Nou precies, ik denk dat Voorn verwacht had dat wel eens zou kunnen klikken anders had hij hem wel laten proef rijden.
Dat die man rijdt voor Saudi Arabië wil nog niet zeggen dat ie niet kan sturen..
Moet eerlijk zeggen dat de naam mij helemaal niks zegt, maar hij is geboren en een heel stuk opgegroeid (lang?) in Engeland en als ze ergens een potje kunnen sturen is het daar wel.

Hij had zilver op de vorige wereldruiterspelen tussen Lejeune ( goud ) en Lamaze (brons ) dus hij kan sturen wat velen ook mogen beweren ... Voorn heeft het nooit onder stoelen of banken gestoken dat ie ze niet moet na de dopingaffaire waar ze eerst geschorst waren en later vermindering kregen om toch aan de spelen te kunnen deelnemen ..men vergeet wel heel snel alle andere - Europese -schandalen : Beerbaum , Ahlmann , Meredith Michaels , Kuerten en VELE anderen

Mijke_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:30

Wauw, top nieuws!

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:30

Ik ben niet thuis in de springsport maar als iemand uitgesloten is wegens mishandeling van zijn paard zou ik er ook niet vrolijk van worden als mijn paard daar heen gaat.
Ik hoop voor Tobalio dat het inderdaad wel meevalt....