Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:Tommie Visser
Miranda ik rijd dat paard al 4 jaar en we hadden afspraken dus ala je er Niks vanaf weet jou je commentaar voor je!! En mijn vader mishandelen en meisje van stal met kettig bewerken..... Is niet normaal!
dees_daan schreef:milou123 schreef:Hoort die foto van dat busje ook echt bij deze zaak?
Omdat er in het laatste bericht staat dat er niets op wijst dat er geschoten is? Want, uhm, als die foto van dat busje erbij hoort weet ik niet waarom dat in het laatste bericht staat, want dat er dan geschoten is lijkt mij wel duidelijk.
@Dees_daan; omdat het paard niet direct in beslag genomen was, maar eerst vermist was en gevonden moest worden.
Waar lees je dat?
[/qoute]Beb_bokt schreef:http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... g-opgepakt
In dit stuk staat dat er vooralsnog niets is aangetroffen 'dat duidt op een schietpartij'.
DromenLies schreef:Tommie is voor de helft eigenaar. Zal allemaal een beetje afhangen van het contract tussen de eigenaren van het paard wie waar recht op heeft. Ben ook benieuwd hoe dit verder gaat.
Famke160301 schreef:Bizar verhaal. Misschien verwachtte Mevr van Beelen al een gewapende Visser Senior aan te treffen, en nam ze daarom voor de zekerheid wat "bodyguards" mee??
Ik bedoel,met 10 man een paard gaan halen, dat doe je niet zonder reden? Uit veiligheid misschien?
Niet goed te praten trouwens. Zowel van de "knokploeg" niet als van het wapen gebruik van Visser Senior.
Maar goed, das mijn mening.