Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:11

heel apart, en het lijkt wel steeds onduidelijker te worden

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:11

Drama... :(:)
ik ben benieuwd wat de rechter zijn uitspraak zal zijn in deze zaak.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:13

Misschien handig als Tommie zich stil houdt en alles aan de advocaten/politie overlaat.

Zijn reacties en taal komt naar mijn gevoel niet erg slim over.

Waar 2 vechten zijn er 2 schuld....zal vast meer aan de hand zijn.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:16

dees_daan schreef:
Waar lees je dat?

"Het paard is in goede gezondheid aangetroffen."

Stond in een artikel wat hier gepost is bijv. ;)

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:21

yvonnedv schreef:
Tommie Visser

Miranda ik rijd dat paard al 4 jaar en we hadden afspraken dus ala je er Niks vanaf weet jou je commentaar voor je!! En mijn vader mishandelen en meisje van stal met kettig bewerken..... Is niet normaal!

Ik vind van tommie altijd dat hij een beetje simpel praat. anyway, het is natuurlijk van de zotte dat je iemand gaat slaan met een ketting..

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:22

Okee, wat ik er zo uit begrijp is dat van Beelen het paard wil verkopen, en hij staat bij Vissers op stal (of die uberhaupt mede'eigenaar' is weet ik niet). En van Beelen heeft een knokploeg gestuurd om het paard op te halen, de vader van Visser heeft geschoten en het paard staat nu bij de politie?
Okee, raar verhaal. Een soap zou helemaal niet zo'n gek idee zijn :+

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:23

Geen aanwijzingen van een schietpartij, wel kogelgaten in de voorruit van een busje... Dus óf dit is door de knokploeg zelf gedaan om hun verhaal kracht bij te zetten óf toch door vader Visser maar hoe dan ook zijn ze 'slim' genoeg geweest om lege hulzen te laten verdwijnen. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen :\

Het is niet slim dat het nu via FB gespeeld wordt, maargoed, ik snap de emotie ergens wel.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:27

Dioxide schreef:
Geen aanwijzingen van een schietpartij, wel kogelgaten in de voorruit van een busje...

Naar mijn idee zijn de gaten te groot voor kogelgaten.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:29

Foto's van nieuwsartikelen horen niet altijd bij dat artikel hè? Geen idee wat er nou is gebeurt aangezien het op elke site anders word beschreven maar beide kanten zitten denk ik fout. Hoop in ieder geval dat Tommie Vingino nog wel blijft rijden want dat vond ik echt een leuk team. (al denk ik dat dat niet zo gaat zijn want hun zullen niet meer vriendelijk kunnen samenwerken lijkt me)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:30

...dus, wanneer komt de documentaire uit? :')

Maar even serieus nu, het is natuurlijk van den zotte dat dit op zo'n manier gaat, je mag anders verwachten van professionals.

fanta2

paard is er de dupe van maar goed tegenwoordig als ruiter ben je blij als je zelf zo n paard in bezit heb, het is niet voor iedereen weggelegd en jammer dat dit soort dingen gebeuren want er worden wel ogen geopend om als ruiter voor een ander te gaan rijden

Anoniem

het zou jammer zijn als Tommie Vingino niet meer zou kunnen rijden, vind het juist zo'n veelbelovende combinatie. Hopelijk gaat dat niet gebeuren.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:31

yvonnedv schreef:
Dioxide schreef:
Geen aanwijzingen van een schietpartij, wel kogelgaten in de voorruit van een busje...

Naar mijn idee zijn de gaten te groot voor kogelgaten.

Tsja, ligt er maar net aan met welk kaliber er geschoten zou zijn... ;)

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:32

Tommie is voor de helft eigenaar. Zal allemaal een beetje afhangen van het contract tussen de eigenaren van het paard wie waar recht op heeft. Ben ook benieuwd hoe dit verder gaat.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:33

Maar op het moment dat een mede-eigenaresse meldt dat ze het paard wil verkopen was zijn eerste gang al 'naar een goede advocaat'. Dat geeft denk ik al aan hoe de sfeer op dat moment was tussen de twee partijen. Het was verstandiger geweest als hij op dat moment heel hard op zoek was gegaan naar sponsoren die eventueel dat deel van het paard konden overkopen om Vingino te behouden voor het Olympisch Kader. Daar was hij net voor geselecteerd - wellicht had hij nog wat rijke paardenliefhebbers kunnen vinden.

Het zou verstandiger zijn als hij niets op social media post en het gewoon overlaat aan de politie en advocaten... Zijn posts maken het er allemaal niet veel handiger op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:33

Het paard is in eigendom van Van Beelen.
Visser rijd het paard, en is geen eigenaar.

Als ze haar paard wil wegalen moet dat kunnen. Zonder slag of stoot.

Kennelijk zijn er vooraf al dingen gebeurt waardoor dit is gebeurt.

Vooralsnog is het niet goed te praten voor beide kanten maar als ik mijn paard niet zou mogen meenemen zou ik ook in alle staten zijn denk ik.

Visser is een bekende onder de ruiters en er wordt al gauw naar de ' onbekende ' gewezen ! Onterecht .. Reacties als Arme Tommie op FB.

Ook familie Visser hebben zich misdragen met oa vuurwapens.

Laten we met z'n alle even afwachtem wat er uit het politie rapport komt.

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:34

dees_daan schreef:
milou123 schreef:
Hoort die foto van dat busje ook echt bij deze zaak?
Omdat er in het laatste bericht staat dat er niets op wijst dat er geschoten is? Want, uhm, als die foto van dat busje erbij hoort weet ik niet waarom dat in het laatste bericht staat, want dat er dan geschoten is lijkt mij wel duidelijk. :=

@Dees_daan; omdat het paard niet direct in beslag genomen was, maar eerst vermist was en gevonden moest worden.

Waar lees je dat?

[/qoute]

Beb_bokt schreef:
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... g-opgepakt

In dit stuk staat dat er vooralsnog niets is aangetroffen 'dat duidt op een schietpartij'.

Dat gaf Rtl 4 aan ;) Dus dat het een apart verhaal is... dat is wel duidelijk.
Bij de een staat busje en trailer op het terrein, en bij het ander verhaal is het paard ontvoerd.. :+
Laatst bijgewerkt door Elmars_Floor op 04-04-14 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:35

Bizar verhaal. Misschien verwachtte Mevr van Beelen al een gewapende Visser Senior aan te treffen, en nam ze daarom voor de zekerheid wat "bodyguards" mee??

Ik bedoel,met 10 man een paard gaan halen, dat doe je niet zonder reden? Uit veiligheid misschien?

Niet goed te praten trouwens. Zowel van de "knokploeg" niet als van het wapen gebruik van Visser Senior.
Maar goed, das mijn mening.

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:36

Het blijft een bijzonder raar verhaal :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:36

Peanutbutter: blijkbaar zou hij wel mede-eigenaar zijn. Aldus alle artikels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:37

DromenLies schreef:
Tommie is voor de helft eigenaar. Zal allemaal een beetje afhangen van het contract tussen de eigenaren van het paard wie waar recht op heeft. Ben ook benieuwd hoe dit verder gaat.

Dat wordt nergens bevestigd!!
Alleen dat Tommie het paard mocht blijven rijden.
Tommie zou niet betaald worden en dan zou ze het paard niet verkopen.
Kennelijk zijn de gemoederen zo verslechterd dat ze haar paard weg wou halen.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:38

Nee dat klopt volgens mij niet. Ze zijn beide voor de helft eigenaar van het paard.

Dit artikel spreekt ook van mede-eigenaar.
bron:http://horses.nl/algemeen/tommie-vissers-vingino-gestolen/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=tommie-vissers-vingino-gestolen

Elmars_Floor

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:39

Je moet nu maar afvragen wel artikel klopt.. allemaal hebben ze een eigen verhaal :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:39

Famke160301 schreef:
Bizar verhaal. Misschien verwachtte Mevr van Beelen al een gewapende Visser Senior aan te treffen, en nam ze daarom voor de zekerheid wat "bodyguards" mee??

Ik bedoel,met 10 man een paard gaan halen, dat doe je niet zonder reden? Uit veiligheid misschien?

Niet goed te praten trouwens. Zowel van de "knokploeg" niet als van het wapen gebruik van Visser Senior.
Maar goed, das mijn mening.

Als je weet dat je het recht hebt om dat paard daar weg te halen dan schakel je de politie in lijkt mij, geen knokploeg.
Als je het vermoeden hebt dat je hem niet mee krijgt is het handiger om gewoon te gaan praten en de politie achter de hand te hebben.
Dat er geschoten is, is dus nog niet bewezen volgens RTL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:40

Zelfs al zou hij idd mede-eigenaar zijn, en bv 50% heeft Van Beelen evenveel recht.

Tenzij fam. Visser meer als 50% in bezit heeft kunnen ze een beslissing aanvechten.

Als zou ze het paard zelf willen gaan rijden.