Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
franka75 schreef:Ik vind doortje leuk zon oudetje 150 euro ongelovelijk. Hoop echt dat zon paardje nog naar een wei mag.
haflingertje schreef:Staan echt prachtige paarden die nu geveild worden..
Vreselijk voor de cliënten die daar hun vertrouwde plekje hadden!
Ik woon om de hoek, dus als iemand ergens interesse in heeft maar te ver weg woont.. Ik ben in de gelegenheid om te gaan kijken!
[***] schreef:Beb_bokt schreef:Als je hier en daar die röntgenologische onderzoeken doorneemt, wordt je ook niet helemaal blij. Het meeste moeite heb ik nog met Kenzo, die als 22-jarige op een veiling terecht komt...
Dat was mijn gedachte ook, eerlijk gezegd. En er zitten nogal wat "probleempjes" tussen, luchtzuigers, herstellende van blessure en meer van dat soort dingen.
Ik zou hier echt geen paard kopen, ook niet voor die bedragen.
femo schreef:romyloverrr schreef:mmm, ik zou wel eens willen weten hoe erg die peesblessure is.
ik heb hier water om 1 a 2 keer per dag te laten zwemmen tot mijn beschikking
En een voormalig ZZ-zwaar paard zou een goed leerpaard voor mij zijn...
Dat andere zz paard bevalt mij niet, zijn benen staan niet goed.
die zwarte bedoel je?
die heeft ook nog eens een piephak en een kissing spine
anneliesdj schreef:haflingertje schreef:Staan echt prachtige paarden die nu geveild worden..
Vreselijk voor de cliënten die daar hun vertrouwde plekje hadden!
Ik woon om de hoek, dus als iemand ergens interesse in heeft maar te ver weg woont.. Ik ben in de gelegenheid om te gaan kijken!
Kun je 't ook afhalen en verzenden dan?
Marjo89 schreef:Besje schreef:
die vind ik ook erg mooi.
Ik ben wel benieuwd hoe hoog de biedingen zullen gaan.
Ik heb toch wel een flinke max..
Evelijn schreef:Sammylover schreef:Ik vind Wico echt een plaatje, alleen dat voorbeen....
Is dit dezelfde?
http://www.ehorses.nl/kwpn-ruin-10jaar- ... 26332.html
Wat heeft hij dan een bedrag opgebracht en gaat hij nu voor een schijntje weg....
Volgens mij is het wel dezelfde... als je naar Hoeve Nijthuizen gaat dan zie je nog meer paarden die nu ook te koop staan. Zijn op het you-tube kanaal ook meerdere filmpjes van paarden te zien die nu op de veiling staan.
haflingertje schreef:anneliesdj schreef:
Kun je 't ook afhalen en verzenden dan?
Op zich vind ik dat geen probleem..
Geen idee hoe het werkt met afhalen of de spullen na betaling alleen kunnen worden opgehaald door diegene die betaald heeft? Ik zag ook dat je ter plekke kunt betalen.. Ook een optie
jorika1986 schreef:De Ruin genaamd Wedford heeft een nagatief koopadvies van de keurings arts.
Heeft kissing spines, een peesblessure en een piephak.
Vind de shire merrie wel leuk, lekker oude kroeldoos lijkt het me wel.
Helaas geen plaats!
anneliesdj schreef:Neveninkomsten van handel wellicht? Of gewoon hobby.
Zo raar is dat niet.
Van sommige paarden is het keuringsrapport niet recent, van Wico bv mei 2013 dus al 8 maanden geleden.
En iedereen die zich nu om de zielige oude paardjes willen ontfermen; zouden jullie dat ook doen als ze gewoon op MP zouden staan?
Voor die shire betaal je als laagste bieder al minimaal 250 incl veilingkosten terwijl zo'n paard via mp gratis weggegeven zou worden.
anneliesdj schreef:Voor die shire betaal je als laagste bieder al minimaal 250 incl veilingkosten terwijl zo'n paard via mp gratis weggegeven zou worden.