Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
knetterhard schreef:keona schreef:jammer dat Nicole niet reageerd op mijn mails worden wel gelezen.jammer zo zal ze geen dekkingen krijgen.
verder gefeliciteerd met deze 2 hengsten voor je stamboek adrie,alleen jammer dat je de volbloed zo naar beneden haalt
Mensen hebben buiten bokt nog een leven hoor...
keona schreef:knetterhard schreef:Mensen hebben buiten bokt nog een leven hoor...
ja dat kan maar als ik 2 keer mail en het gelezen word en we al weer aantal dagen verder zijn en iki nog niks heb.heeft dat niks met een ander leven te maken.want ik zit ook niet 24/7 achter de pc maar als ik iets lees beantwoord ik het wel

keona schreef:jammer dat Nicole niet reageerd op mijn mails worden wel gelezen.jammer zo zal ze geen dekkingen krijgen.
verder gefeliciteerd met deze 2 hengsten voor je stamboek adrie,alleen jammer dat je de volbloed zo naar beneden haalt
Rianneke schreef:Toydoll schreef:Totaal niet toevoegend aan de discussie, maar, ze hebben bij EASP dus ook een hengst die connemara x iets volbloedsachtig is. Princeton van de Beekerheide, die vindt ik gaaf zeg!!!
Die was eerst ook nrps ggk
loriene schreef:Ik zet toch wel wat vraagtekens bij deze keuring. Ik vind het vreemd dat een voorzitter van het stamboek zijn eigen paard goedkeurt. Alle 15 voorgebrachte paarden, arabo-friesen en pony’s zijn goedgekeurd. Terwijl er mijns inziens geen eenduidig type werd gepresenteerd, eerder een allergaardje. Ik zie paarden die doorgezakte ruggen hebben, rare halsvormen hebben en werkelijk geen enkele springtechniek tonen.
Toch werden deze dieren allemaal goed genoeg bevonden voor de dekdienst.
arie53 schreef:Uw waarneming berust op fantasie.
loriene schreef:Denk dat jezelf in een fantasiewereld leeft.
Deze reactie stond op internet naar aanleiding van de HK maart 2013.
Voor iedereen te lezen,niks geen fantasie.
arie53 schreef:[/quote]Zo. En verder dan die onzin kom je niet?

arie53 schreef:De feiten.
Het Product is door het College van Beroep veroordeeld tot een hoge boete. Wegens te late en verkeerde beslissingen werd het EASP op alle punten in het gelijk gesteld.