ceasario schreef:De paardenwereld gaat een nieuw dementie in..
Hebben we hier te maken met een Freudiaanse verschrijving?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilawander schreef:Verder zou ik veel jongeren de tip willen geven, kijk verder als alleen deze opleidingen. Wilde vroeger ook alleen dit en heb niet geluisterd na adviezen het als hobby te blijven zien. Na een ongeval stond ik daar, alleen een paardenopleiding en kon niks meer met paarden. Wat had ik een spijt niet wat anders geleerd te hebben. De tijden nu zijn nog moeilijker. Het is allemaal niet zo mooi en leuk als dat het lijkt.
Rianneke schreef:loop je ook vrij veel risico dat je het niet kunt blijven doen totdat je minimaal 65 bent. Want tegen de tijd dat de mensen die nu een opleiding moeten kiezen zal de pensioenleeftijd wel tot 75 zijn opgekrikt ofzo
Lante schreef:Rolstoel met schuivertje ervoor en een grijpertje; ideaal.
Aan de ene kant jammer, een droom voor Penny meiden is niet meer.
Aan de andere kant, man man man want een verspilling van geld en tijd. Als je gedreven en handig bent kan je zonder dat papiertje ook werken in de paarden. Het niveau van veel stagiaires die ik in de jaren tegen kwam vond ik gemiddeld genomen geen reclame (maar misschien ben ik net de slechtsten van de klas tegen gekomen, dat kan natuurlijk gewoon).