Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Met als enige verschil dat die 14jarige ondanks die reactie nog steeds netjes blijft reageren en lijkt open te staan voor weerwoord waar Anna42 per definitie altijd de enige waarheid verkondigd (volgens hem dan)

Ayasha schreef:hmhm heb het even doorgelezen. Zoals ik al zei; zo snel ik Anna42 zie staan word ik wantrouwig.Maar toen zag ik dat het eerste stuk in elk geval niet door hem geschreven is.
Dat van Totilas zelf wel denk ik?
En dat verbaast me eigenlijk. Totilas is nl juist geen paard dat in Anna42's sekte die door moet gaan voor "stamboek" thuis hoort... Toch niet als ik zie wat EASP goedkeurd.
Edit; EASP natuurlijk... Foutje. Oprechte excuses naar AES voor de belediging.
Ayasha schreef:Hmm ik ervaar essielilly niet als iemand die niet tegen kritiek kan omdat ze ene nakomeling heeft van Totilas en ik vind dat ook een behoorlijke steek onder de gordel Cayenne. Dat ze een nakomeling heeft van hem betekent per definitie dat ze dus geloofd in de hengst. Die mening was er dus al VOOR het veulen geproduceerd was... Niet andersom.
Waar had ik het over Essiesilly? Er zitten nog meer mensen in dit topic met een nakomeling van Totilas en niet alleen op dit forum. Daarnaast heb ik nergens namen genoemd, dus een beetje vreemde reactie
arie53 schreef:Ayasha schreef:hmhm heb het even doorgelezen. Zoals ik al zei; zo snel ik Anna42 zie staan word ik wantrouwig.Maar toen zag ik dat het eerste stuk in elk geval niet door hem geschreven is.
En dat verbaast me eigenlijk. Totilas is nl juist geen paard dat in Anna42's sekte die door moet gaan voor "stamboek" thuis hoort... Toch niet als ik zie wat EASP goedkeurd.
"Knowing yourself is the beginning of all wisdom."
— Aristotle

Ayasha schreef:hmhm heb het even doorgelezen. Zoals ik al zei; zo snel ik Anna42 zie staan word ik wantrouwig.Maar toen zag ik dat het eerste stuk in elk geval niet door hem geschreven is.

Citaat:alleen jammer dat de paarden die goedgekeurd worden dan op zijn minst niet zoveel beter te noemen zijn als wat bv bij het KWPN goedgekeurd wordt (als ze dat al halen) maar er wel gedaan wordt alsof, vergeleken met het EASP, alle andere stamboeken kromme bokken fokken die ook nog eens een kl*te karakter hebben.
.