Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nynke55 schreef:Het ging om het punt dat mensen die dieren doden ook in staat zijn mensen te doden.
nynke55 schreef:Daar heb je gelijk in, Sok. Maar de wraakreacties vind ik hier veel te ver gaan, net zoals de veronderstellingen dat deze man ook in staat word geacht om mensen te gaan doden.
Geryon schreef:nynke55 schreef:Dus de kans op herhaling of nog erger is heel klein.
Ik denk dat daar de meningen over zijn verdeeld. Ookal ben je zo wanhopig, over de rooie en onder invloed, voor het vermoorden van dieren is meer nodig.
Kayleigh_ schreef:Geryon schreef:
Ik denk dat daar de meningen over zijn verdeeld. Ookal ben je zo wanhopig, over de rooie en onder invloed, voor het vermoorden van dieren is meer nodig.
Waarom vind je dat? Heb je de psyche van de mens bestudeerd?
Als je dat kan ben je gewoon ziek, klaar.Cayenne schreef:Geryon schreef:
Net als het slopen van andermans eigendommen (met de nodige risico's op letsel bij anderen).
Tigra_ schreef:Dat valt natuurlijk heel goed te gokken dat de dader niet (voldoende) gestraft wordt. Voor moord ben je ook zo op vrije voeten dus laat staan als je een paar pony's pakt. Daarnaast heeft dat niets met elkaar te maken. Dat zijn 2 aparte zaken op zich. Maar jij vind het niet vreemd dat hij voor 40 dagen moet zitten en zij 100 uur moet werken. Als je dan bekijkt wat ze beide gedaan hebben vind ik het toch erg scheef.
Geryon schreef:Omdat je met gezond verstand geen dieren gaat vermoorden op een hele brute pijnlijke wijze! Daar hoef je de psyche van de mens niet voor hoeven te bestuderenAls je dat kan ben je gewoon ziek, klaar.

Cayenne schreef:Geryon schreef:Dit vind ik nergens op slaan. Die eigendommen hebben geen gevoel dus als je die kapot maakt is dat heel wat anders.
en dat praat het automatisch goed?