Paarden in beslag genomen in Barendrecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ViefJor

Re: Paarden in beslag genomen in Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 11:24

Ik ook niet Pien.. je zou toch echt precieze trefwoorden op moeten zoeken om het te vinden, anders krijg je alleen maar doelloze berichtjen waar het zelfde woord in staat. Nogmaals, je komt niet zo makkelijk bij dit topic tenzij je van zijn bestaan weet.

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:26

ViefJor schreef:
Ik ook niet Pien.. je zou toch echt precieze trefwoorden op moeten zoeken om het te vinden, anders krijg je alleen maar doelloze berichtjen waar het zelfde woord in staat. Nogmaals, je komt niet zo makkelijk bij dit topic tenzij je van zijn bestaan weet.

:j :j

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:30

Pien_1 schreef:
ViefJor schreef:
hoe ben je dan bij t topic terecht gekomen? want er is al lang niet op gereageerd.. Dus zonder doelgericht te zoeken zou je m niet zien.

Precies dat zegt al genoeg.
Er is gewoon iemand die haar verteld wat ze moet schrijven.

nou sorry maar dat is echt niet waar ik heb soraya altijd verzorgd die Arabier die daar stond ik vond het toen al erg veel wat daar stond maar soraya toch wel zielig want die kreeg stalondeugden ik ben zelf 14 jaar en ik durfde eigenlijk niet op egen die grote mond ik heb nu ongeveer andehalfjaar ofzo geen contact meer met Jolanda omdat ze mijn moeder geld en voer probeerde af te troggelen en eigenlijkw as ik nieuwsgierig of hier zich nog eigenaren zouden melden over de paarden maar vertel waarom gelofen me eigenlijk niet

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:30

net als het bestaan van punten, komma;s en nieuwe zinnen.. -:)

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:31

ViefJor schreef:

ikw ist dat er 29 paarden in beslag genomen waren dus heb ik 29 paarden in beslag genomen ingetikt en dat staat jullie topic toch echt bovenaan

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:32

spicegirl schreef:
net als het bestaan van punten, komma;s en nieuwe zinnen.. -:)

sorry daarvoor
ik ben 14 ben niet een van de beste in nederlands en als ik dat soort fouten ook maak dan klopt het helemaal niet meer hiervoor type ik ook om me tablet dus dat is ook niet het makkelijkste

ViefJor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 11:33

Omdat je een beetje erg bijdehant bekkie hebt voor een '14 jarige' en je wel heel goed weet hoe alles in elkaar stak en welke paarden er bij blijven staan. Waarom als je weet dat je gelijk hebt zou je je eigen zo moeten verantwoorden?

@ Spicegirl :')

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:34

met 14 heb je de lagere school al gehad.
en punten en komma's en spaties zitten ook op je tablet.

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:35

En als een 14 jarige meisje vind je dat Jolanda goed voor haar paarden zorgde? Nou iedere leek weet en zag dat het niet zo was. Dus ja ....
Laatst bijgewerkt door Pien_1 op 15-05-13 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:37

ViefJor schreef:
Omdat je een beetje erg bijdehant bekkie hebt voor een '14 jarige' en je wel heel goed weet hoe alles in elkaar stak en welke paarden er bij blijven staan. Waarom als je weet dat je gelijk hebt zou je je eigen zo moeten verantwoorden?

@ Spicegirl :')

hoe bedoel je verantwoorden ik snap niet waarom jullie me niet geloven ik weet er veel van omdat ik daar heel veel heb gelopen en haar dochter ook heb geholpen met voeren en mesten dus weet bijna alle namen van de paarden en pony's en ik zag precies welke er naar buiten staken en een bijdehand bekkie nou bedankt denk ik ik durf best te zeggen dat ik veel weet van de het afgelopen halfjaar

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:38

spicegirl schreef:
met 14 heb je de lagere school al gehad.
en punten en komma's en spaties zitten ook op je tablet.

ja maar ik ga er nog niet zo goed mee overweg

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:39

Nurlaila ga maar lekker verder dromen :z

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:40

Pien_1 schreef:
En als een 14 jarige meisje vind je dat Jolanda goed voor haar paarden zorgde? Nou iedere leek weet en zag dat het niet zo was. Dus ja ....

ik ken Jolanda ook alleen ij haar paarden ze was asociaal dat wel maar ik heb haar toen ik daar liep nog nooit een klap zien verkopen aan haar paarden ik weet natuurlijk niks van een verwaarlozing ofzo. ja ze wist niks van borstelen dus deed ik dat maar en sun zat helemaal onder de klitten

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:42

Pien_1 schreef:
Nurlaila ga maar lekker verder dromen :z

hoe kan ik dan aan jullie bewijzen dat ik niet typ wat iemand mij zegt wat dat is niet zo

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:42

Ik zit mij hier echt op te vreten zeg ik ga even tot 100 tellen.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:46

@nurlaila- focus je op je huiswerk nederlands. ga oefenen.
en neem maar aan, dat de politie en dierenbescherming niet voor niks dieren in beslag nemen. ze zijn daar eerder te laat mee, als te vroeg..

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:48

tuurlijk was het echt heel er nodig om ze in beslag te nemen dat geloof ik ook wel wan t er stonden er te veel ze gingen er te weinig uit hun (box) en ze hadden ene hoefsmid en dierenarts nodig en later iemand die goed voor ze gaat zorgen dat geef ik absoluut toe en daar sta ik ook achter

agnesbuijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:53

Hallo allemaal,
weet iemand waar de paardjes staan? En of er andere eigenaren voor de pony's wordt gezocht? Nadat mijn paard verleden maand is overleden is het erg stil en we zitten aan 2 mini's te denken. Als we dan 2 kleintjes een goed thuis kunnen bieden zou dat heel mooi zijn.
Groetjes Agnes

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:54

weet je wat jullie zoeken het verder mar uit want ik dacht eigenlijk te helpen dat er weer vragen opgelost zouden worden maar ik heb me al te veel door jullie laten verlagen dus bekijk het maar

Pien_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:56

Het is maar net de vraag wie verlaagd zich...
Wel een typische reactie voor....

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:58

Pien_1 schreef:
Het is maar net de vraag wie verlaagd zich...
Wel een typische reactie voor....

voor Jolanda wou je zeggen he nou dan had er zowiezo al 10x g... of k...t in gestaan

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:58

Ik vind het wel erg ver gaan om iemand meteen te verdenken van: de persoon in kwestie zijn of dingen voorgeschoteld krijgen om hier te plaatsen.
Stel dat ze wel echt de zoekpagina heeft gebruikt, zit iedereen hier een (jong) meisje te beschuldigen om niets.
Als jullie vermoeden wel waar is dan kan er worden gepraat als brugman, de beelden laten iets anders zien en daar klets je je (als verantwoordelijke) niet onderuit.

ViefJor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 12:06

Mishandeling houd niet alleen je paard slaan in. Mishandeling is ook: niet of slecht voeren, niet of amper water krijgen, achterstallige zorg aan het paard zelf en de hoeven, een paard met een gebroken been op stal laten staan en noem maar op. Er waren paarden die dringend een DA en een HS nodig hadden, en als je hier niets aan doet heet dat verwaarlozing en na een lange tijd mishandeling.

nurlaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:13

ViefJor schreef:
Mishandeling houd niet alleen je paard slaan in. Mishandeling is ook: niet of slecht voeren, niet of amper water krijgen, achterstallige zorg aan het paard zelf en de hoeven, een paard met een gebroken been op stal laten staan en noem maar op. Er waren paarden die dringend een DA en een HS nodig hadden, en als je hier niets aan doet heet dat verwaarlozing en na een lange tijd mishandeling.

dat ben ik 100% met je eens ik zei ook dat er nooit een hoefsmid kwam terwijl zei mij dat ook wijsmaakte dat er voor soe(soraya) een hoefsmid zou komen omdat haar hoefen scheef stonden dierenarts is ook nooit geweest terwijl bijv. ene Navajo dat echt nodig had met zijn schurft ik weet eigenlijk niks van het niet water geven want toen ik daar nog liep had elk paard een waterbak en werden ze 2x per dag gevuld slecht voeren ja ze voerde veels te veel voor wat die paarden deden tenminste ander halfjaar geleden en zo te lezen bij vorige reacties waren ze ondervoed

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:23

nurlaila als jij daar pas nog liep, kan jij me dan vertellen of dakota/wopper allang ingeslapen was?
Ik blijf er namelijk bij dat ik echt die pony op tv de trailer in zag gaan.
Maar de dierenpolitie beweerd blijkbaar anders, en ik geloof daar niet zo in..
kijk een simpel bruintje vind je overal maar een bonte die precies de zelfde aftekeningen heeft en precies het zelfde beentje mank loopt lijkt me nog steeds erg sterk :P
En ik ken ook mensen die nog altijd contact met haar hebben en die weten ook niks van het inslapen van dakota