Paard van het Jaar 2012 volgens Bokt is bekend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:28

Marjoow schreef:
Of de uitslag wel eerlijk is, aangezien er word gefotoshopt waardoor de fotos niet laten zien wat er écht gebeurd op de fotos.

:')

Waar kan je je druk om maken, je wint er toch niks mee?! Ja misschien enkel een dagje hall-of-fame op de voorpagina, wauw zeg. Deze hele verkiezing is sowieso al één pot nat, dus dat je je hier druk om kunt maken zeg. Het is hier appels met peren vergelijken, doe dan volgend jaar een verkiezing van boktpaard van het jaar ofzo. Of boktpaard-foto van het jaar, kunnen bokkers daar over photoshoppen mekkeren.

Aspen is knap opgeleid door Esmee, of wie dan ook. Ik vind het een hele prestatie en menig bokker kan er alleen van dromen -ik ook- :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:37

Fiffill schreef:
Dat mag je vinden :)
Ik zet liever iets openbaar neer dan het binnen pb's en hk's te houden, ik vind namelijk wel dat dit soort dingen onder de aandacht gebracht mogen worden. Overigens als iemand er gewoon open en eerlijk over is, is het denk ik al een heel ander verhaal.

ja, het achter iemands rug om doen vind ik ook inderdaad nóg lager :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:40

Ik bedoelde trouwens met die laatste zin fotografen, niet mezelf. Zie nu dat het er een beetje onduidelijk staat :+

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:41

Het word toch niet achter iemands rug gedaan? Het is een openbaar forum....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:42

Ik vind het een behoorlijk relevante discussie, er vanuit gaand dat 9 van de 10 bokkers die op Aspen gestemd hebben vooral op hem gestemd hebben wegens zijn looks ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:46

Bizzybijtje schreef:
Ik vind het een behoorlijk relevante discussie, er vanuit gaand dat 9 van de 10 bokkers die op Aspen gestemd hebben vooral op hem gestemd hebben wegens zijn looks ;)

Looks zijn idd belangrijk voor iemand die niet verder kijkt dan het plaatje. En dat is van toepassing op alle aspecten van het leven....niet alleen op paardengebied!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:47

Apostrof schreef:
@ ShamalArabs: Ik ben totaal niet bekend in het wereldje der Arabieren, maar is het niet zo dat die momenteel heel wat minder populair zijn dan Nederlandse en Duitse rijpaarden?

Ze zijn met veel minder dan rijpaarden. En ze worden hoofdzakelijk als pony's beschouwd óf als felle hete opdonders. Eigenlijk zijn het koudbloeden in een warmbloedjasje, breed (als in wintec-wide breed), luxe en relaxed, en ook sober :) vooral misstanden en vooroordelen :j

Om het offtopic te beperken, nogmaals, ik vind het een prestatie om in zo'n korte tijd zo ver te komen, of het nou een mooi, lelijk, vierkant, houten, metalen of plastic paard is, ze deed het toch maar even ;) Verder denk ik dat we bokt nu genoeg gegeven hebben aan stof om de volgende verkiezing beter te laten verlopen :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:03

ShamalArabs schreef:
Verder denk ik dat we bokt nu genoeg gegeven hebben aan stof om de volgende verkiezing beter te laten verlopen :j

Dat hopen we dan maar!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:46

Monnie_ schreef:
Zertab schreef:
Balen dat Salinero in de top 3 staat.

Hehh wat zeg jij nou ????????

Ja vraag ik me ook af :roll:

peach2001

Re: Paard van het Jaar 2012 volgens Bokt is bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:57

Ik gok zomaar dat ermee bedoeld wordt balen dat ie niet op nummer 1 staat ;)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:47

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:47

Jeetje wat een stomme reacties lees ik soms over het feit dat Aspen nr. 1 is! Er is hier toch democratisch gestemd? Dan heeft Smeetjoew dit kennelijk verdiend! Jammer zeg dat wijvengezeik van sommigen hier, gun elkaar nou eens wat...! De meesten hier doen het Smeetjoew niet na om zoveel te bereiken met hun paard, dacht ik. Ik zelf ook niet overigens :+
Bij deze: Smeetjoew gefeliciteerd! Mooie eer aan je nu 'ex-paardje' ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:55

Is die reactie van Zertab niet gewoon sarcastisch? :P

Overigens gun ik het smeetjoew zeker wel, goede amazone en schitterende paarden (en ik doe het haar al helemaal niet na :) )

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:57

Nogmaals mensen, waar zijn die foto's van Aspen die zo misleidend zijn? Ik zie die nog niet voorbijkomen hoor ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:07

Is dat iets wat we hier moeten voortzetten of in het andere topic?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:09

Edit: post hierboven me is verwijderd :+

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:15

Lijkt me een goed plan, dit is geen fotobewerkingsdiscussietopic :+

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:25

ShamalArabs schreef:
Ik gok zomaar dat ermee bedoeld wordt balen dat ie niet op nummer 1 staat ;)

Ja of sommige mensen vinden dat paard gewoon niks.
Ik had m ook niet gemist als ie niet in de top 3 had gestaan.
Ik heb een hekel aan anky en dat paard vind ik lelijk :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:16

Ik heb op Aspen gestemd en gun het Esmee van harte. Voor deze wedstrijd wist ik al van de photoshop praktijken. Als Esmee maar blij met der foto's is. Ik kan mij er niet druk om maken.

Aspen heeft een periode op de stal gestaan waar ik sta en ik kan alleen maar zeggen dat ik diep respect heb voor Esmee. Esmee ging altijd met veel respect om met haar Aspen en is echt een keurige amazone.

Hun prestaties zijn imo niet heel bijzonder. Wel heel knap! En ik denk dat je met zulke verkiezingen altijd Bokt paarden zullen winnen.

Esmee gefeliciteerd!

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:37

Hoezo? Omdat ik mijn mening geef?

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:39

Floor_x schreef:

ik vraag me heel sterk af waarom jij dan een hekel heb aan anky? wat doet ze verkeerd dan om er een hekel aan te hebben?

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:46

normann_love schreef:
Floor_x schreef:

ik vraag me heel sterk af waarom jij dan een hekel heb aan anky? wat doet ze verkeerd dan om er een hekel aan te hebben?

Nou je mag toch best een hekel aan Anky hebben. Ze verwoord het verder prima, want ze zegt IK HEB een hekel aan Anky en het paard VIND ik lelijk. Is ieder zn goed recht. Wat niet wil zeggen dat ik het ermee eens ben, maar iemand mag dat best vinden. En daarbij zijn er echt wel redenen voor mensen om een hekel aan Anky te hebben hoor dat is niet zo moeilijk. De Rollkur affaire om maar een dwarsstraat te noemen :+

Verder wil ik Esmee van harte feliciteren met de 1e plaats van Aspen. Een werkelijk schitterend paard, die mooie prestaties heeft neergezet.
En verder is er wat betreft de manier van kiezen wel genoeg gezegd denk ik, een andere manier zou volgend jaar wellicht wat minder stof op doen waaien :Y) En sluit me aan verder bij het appels met peren verhaal. Een Olympisch paard kun je nu eenmaal niet vergelijken met het gemiddelde boktpaard. Een aparte categorie voor de boktpaarden zou volgend jaar geen gek idee zijn.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:48

En wat is er uit die rollkur affaire gekomen dan? Niets toch :) ?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:49

normann_love schreef:
Floor_x schreef:

Ik kan me absoluut niet vinden in haar manier van paarden houden/trainen.
Heel veel praten en weinig laten zien (de laatste tijd). Bijvoorbeeld met die upido, hoelang heeft ze die knol nou al? En we hebben hem nog nooit in de ring gezien terwijl hij grand prix klaar was. Maar wel in ieder tv-programma verschijnen en lekker veel stukjes schrijven. Ik vind haar mediageil en imo is 'The Anky Era' voorbij... Al een tijdje trouwens... Het is nou niet zo dat we dankzij haar teambrons hadden op de spelen.

Maar nogmaals dit is mijn mening, en daar mag je het niet mee eens zijn. Maar respecteer mijn mening ook graag :)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:56

Monnie_ schreef:
En wat is er uit die rollkur affaire gekomen dan? Niets toch :) ?

Nouja dat is weer een hele andere discussie die hier nogal offtopic gaat. Het was ook enkel een voorbeeld om aan te geven dat er mensen zijn die een hekel aan Anky (kunnen) hebben. Laten we er hier niet enorm inhoudelijk op ingaan daar is dit topic niet voor bedoeld.