Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bazinga schreef:Enne meneer Wensing hoe is het met de zaak met SBS afgelopen met uw zingende vrouw?
Dit is ook weer zoiets: je doet mee met een talentenjacht op tv, waarvan je weet dat je afgebrand kan worden, zeker met Gordon in de jury
Mear schreef:Bazinga schreef:Enne meneer Wensing hoe is het met de zaak met SBS afgelopen met uw zingende vrouw?
Dit is ook weer zoiets: je doet mee met een talentenjacht op tv, waarvan je weet dat je afgebrand kan worden, zeker met Gordon in de jury
En je ondertekend een contract dat het uitgezonden mag worden voordat je auditie doet
Mear schreef:Bazinga schreef:Enne meneer Wensing hoe is het met de zaak met SBS afgelopen met uw zingende vrouw?
En je ondertekend een contract dat het uitgezonden mag worden voordat je auditie doet
lawandhorse schreef:Ik had gehoopt meer inhoudelijke vragen te mogen beantwoorden, zoals ik al jarenlang doe.
. Maar het doet er dus blijkbaar wel toe of verkoper een handelaar is of dat de pony particulier gekocht is.
its_me84 schreef:Lang leve Google!!!
Ik heb de verkoper gegoogled, wat denk je NERGENS te vinden dat hij handelaar is!
Ach en als je dan toch bezig bent, wedstrijdplatform.nl ff uitpluizen. Voor een zieke pony doet hij het wel erg goed op concours... De concoursen die ik gevonden heb was ze in totaal 4x 1e, een keer 3e en een keer buiten de prijzen....
Ik zeg niks meer....!
HeleenM schreef:its_me84 schreef:Lang leve Google!!!
Ik heb de verkoper gegoogled, wat denk je NERGENS te vinden dat hij handelaar is!
Ach en als je dan toch bezig bent, wedstrijdplatform.nl ff uitpluizen. Voor een zieke pony doet hij het wel erg goed op concours... De concoursen die ik gevonden heb was ze in totaal 4x 1e, een keer 3e en een keer buiten de prijzen....
Ik zeg niks meer....!
Er staat ook nergens dat omdat hij ziek is hij geen goede prestaties zou kunnen leveren.
Joolien schreef:En dan vraag ik mij weer af waarom de pony maar €1000.- waard zou moeten zijn? Want blijkbaar presteert de pony wel naar behoren?
kohtje schreef:Waarom is die pony niet de dag dat ontdekt was dat die "ziek"was terug gegaan naar de verkoper?