Er zijn er al te veel...probeer het dan met andere diersoorten als het toch niet schadelijk is voor de draagmoeder.
En dan heb ik het niet over het "Mammoet" idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jenn0dv schreef:Ik vind het belachelijk. Je moet niet rommelen met de natuur!
terlygert schreef:jenn0dv schreef:Ik vind het belachelijk. Je moet niet rommelen met de natuur!
Tot welk punt vind jij iets ''rommelen met de natuur''?
Het paardenfokken van nu is ook rommelen met de natuur. Mensen kruisen dieren waarvan zij willen dat ze nakomelingen krijgen, daar hebben de paarden en de natuur niet zoveel meer over te zeggen. KI (gebrek aan eigen partnerkeuze bij dieren) en IVF behoren ook tot rommelen met de natuur of vind je van niet?
Maargoed, dit gaat wellicht te ver van het topic af.
Crazy_boon schreef:xSlvna schreef:http://www.zangersheide.com/nl/hengsten ... -LA-BRYERE
Een goeie kloon, als ik me niet vergis niks mis mee... Of heb ik het verkeerd?
Hij heeft nog niks bewezen in het sport. Hij is gekeurd, en dekt, maar zover ik kan zien, echt iets presteren heeft het beest niet gedaan, maarja zal vast ook wel niet moeten, zolang hij zoals De échte Chellano Z de pannen van de dak afspringt zeker?
idem met de Levisto Z kloon, ook gekeurd, maar ik snap het helemaal niet, Levisto Z is zelf nog spring levend en ver van op, maar het zal wel zijn voor wanneer hij dood valt