Lieve Marieke,
Ik herriner me het nog als de dag van gisteren. De topics waarin jij vraagt naar om een hengst voor jouw topper Jorina. Een dijk van een Ahoy merrie. Tuigpaard geregistreerd. De tweede keer heb ik je geadviseerd om voor een Gelderse hengst te kiezen. Alexandro werd het. Je had al een kind van Jorina,.....Esprit.
Vanaf dat moment ongeveer ben je ook naar het HKT van de Gelderse Paarden gekomen.
Praten over de hengsten, beoordelingscursussen, Hengelo en natuurlijk de Gelderse Hengsten Show.
Er kwamen steeds meer uitjes waar meestal het Gelderse paard centraal stond. De bbq bij Moonvw was gezellig van de zomer.
Er waren ook verdrietige momenten. Het verlies van Newton raakte je diep. Maar je nam de beslissing hoe die genoemen moest.
Je bleek geen volger. Je bleek iemand die zelf heel goed wist waar je mee bezig was. Met hele goede ideen rondom de promotie van het Gelderse Paard.
"Onze"Facebook pagina(jouw idee) blijkt een succes, je was de drijvende kracht achter de clinniqs. Die bleken zo'n succes dat vele mensen met een Gelderse nee te horen kregen omdat ze simpelweg zo snel vol zaten.
Op het gebied van de paarden waren we het vaak eens. Vaak, niet altijd...die kleur he??? Jij een Zwart bles en ik een vosbles.
Je was nog zo vol plannen. Esprit moest nog een keer naar Hengelo, nog een keer gedekt. Je was weer bezig met clinniqs.
Jij was nog lang niet klaar met leven.
Ik ben blij dat ik je heb mogen leren kennen. Als was dit echt veel te kort he!!?
Bedankt voor alles. Bedankt voor alles wat je in die korte tijd voor het Gelderse Paard gedaan hebt.
Groet,
Lange Tas en Baas B
Andy en familie: Heel erg veel sterkte met het verlies van Marieke. Heel veel kracht toegewenst in deze moeilijke tijd,
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 02-12-12 01:22, in het totaal 2 keer bewerkt