Ook hier nogmaals sterkte voor alle nabestaanden met het verlies van SG. Onvoorstelbaar dat zo'n mooi mens ons al zo snel weer moest verlaten..
Engeltje
Geplaatst: 20-11-12 00:27
Ik blijf maar naar die foto staren, zo onwerkelijk Wat heb je gevochten lieve SG. Helaas mocht het niet zo zijn. Je leeft voort bij iedereen. Als iedereen een stukje van jou bij zich draagt zal de wereld er een stuk mooier uit gaan zien Lieve papa SG, wat zul je trots zijn op je dochter die zoveel mensen geraakt heeft met haar enorme kracht en grote hart. Heel veel sterkte...
Strijdend ben je ten onder gegaan.. je kon dit gevecht nooit winnen.. je openheid en eerlijkheid waren voor mij een eye opener, de kracht die je tot het laatst had en de manier waarop je je ziekte droeg dwingen bij mij diep respect af. Veel te jong..zo oneerlijk..
Wat is het leven soms toch oneerlijk arme meid, zo hard gevochten en helaas niet mogen winnen. Hoop dat ze nu bij haar Pluis en mama is. Voor de nabestaanden heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Heel veel sterkte voor alle familieleden, vrienden en andere betrokkenen!
IKbenEllen
Geplaatst: 20-11-12 00:47
Gecondoleerd aan een ieder die SG lief had.
Wat mooi dat haar topics zoveel teweeg gebracht hebben, ik weet zeker dat zij steun aan jullie gehad heeft. Mooi ook dat Bokt dit teweeg kan brengen, mensen die elkaar niet kennen leven toch intens mee met elkaar en steunen elkaar.
Ben er stil van.. Heb in het begin haar topic gevolgd. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor haar nabestaande en voor de (bokt)vriendinnen/vrienden..
slimmerik
Geplaatst: 20-11-12 01:01
SuperGirl, goed reis.... gelukkig is je lijden voorbij .... rust zacht !
SuperPapa, heel veel sterkte. Moet geweldig zijn om vader van die schat te zijn....
SuperFamilie: veel sterkte en kracht....
SuperVrienden, respect voor jullie enorme steun aan haar !! Sterkte !