Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stoffel schreef:Shirley schreef:Klopt hoor, Repelsteel, op verschillende plaatsen gebeuren onverklaarbare dingen met eigendommen en/of dieren van mensen die het lef hebben een gewapende malloot tegen te spreken of vragen te stellen die niet zo goed uitkomen ...
Een pagina terug zie je mij voor een jager aan en vervolgens kom je met deze idiote beschuldigingen naar voren. Als ik 1 en 1 bij elkaar optel zeg jij dus dat ik verantwoordelijk ben voor onverklaarbare dingen met eigendommen en/of dieren, zou jij zo vriendelijk willen zijn dit te bewijzen.
)
Anoniem schreef:I know what he did last summer.....
Verder moet je zélf weten wat jij er van vindt stoffel. Ik ben zwanger en heb idd andere prioriteiten. Het bewijs heeft plaats gevonden rond mijn eigen wei. Hij had zelfs het lef om naar me toe te komen om me te zeggen dat ik mijn paarden even een dag uit de wei moest halen zodat hij de hazen en duiven af kon schieten. (Heb ik uiteraard geweigerd) Wat voor plaat heb je dan voor je kop !!!!!!!!!
Toen naast mijn wei het mais eraf ging was hij daar dagenlang met zijn hond aanwezig en aan het schieten. Net zolang totdat alles dood was. Alles. Geen haas of wat dan ook meer te vinden. En iedereen hoorde de hele dag het knallen. Iedereen zag hem daar steeds lopen en zijn auto daar staan. Dagen lang achter elkaar. Tot er geen beweging meer was.
En dat heeft de politie ook echt wel meegekregen al dat lawaai. Maar blijkbaar staat hij boven de wet.
Wat denk je hoe blij ik ben dat mijn paarden daar niet meer staan.
Shirley schreef:Stoffel, wil je nu ophouden met ons te beledigen ?
Ik zie totaal niet in wat je toevoegt aan dit topic en wat je met je nare berichten tracht te bereiken ... hooguit dat we een nog grotere hekel krijgen aan jagers en allen die hen een warm hart toe schijnen te dragen ??
Anoniem schreef:Dan zou je nu eindelijk toch eens moeten snappen dat ik blij ben dat ik daar niet meer in de buurt woon en dat ik me daar ook niet meer in ga mengen, stoffel. Maar als jij je geroepen voelt dat wel te doen dan wil ik je gerust per pb doorgeven waar dat gebeurt. Dan kan je je daar helemaal gaan uitleven en ervoor zorgen dat alles in het vervolg daar zo gaat als het hoort.
Btw , om maar eens aan te geven hoe creepy het daar is .... achter mijn wei daar loopt een kanaal. Daaruit zijn in de afgelopen 2 jaar 2 lijken gevist. Brrrrrrr.......
Heeft ook in de krant gestaan. Had niet wat met jagers te maken maar het geeft wel aan wat voor twilightzone het is.
Citaat:En ik hoef helemaal niets te bewijzen tegenover jou, ik ken je niet eens ( en ben hier ook beslist niet rouwig om )
Lees gewoon eens de ervaringen van andere mensen, dan kom je achter heel veel dingen en zul je zien dat wij niet de enige zijn die deze terechte angst hebben ...
stoffel schreef:Als jij het al niet de moeite vind om echt actie te ondernemen waarom zou ik dat dan wel doen, als jij denkt dat je die beste man tot inkeer kunt laten komen door hier op bokt de jacht en alle jagers naar beneden te halen, dan denk in dat je misschien wel het verkeerde forum hebt.