Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:21

Caye schreef:
Ik post hier betrouwbr info met bron.. En dan word het verwijdert? Snap er niks van. Ik speculeer niks hoorx maar goed. Ik zeg niks meer

Dan moet je met die betrouwbare informatie naar een Mod stappen.
Ik snap wel waarom het verwijderd word, speel je informatie door naar een Mod en dan zul je vast antwoord krijgen.

Citaat:
Ondertussen zijn een aantal berichten verwijderd waarin de naam van de evt. betrokkene genoemd werd. Ik zal dit topic weer heropenen. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om geen namen te noemen totdat een betrouwbare (nieuws)bron de naam van de betrokkene bevestigd heeft? Nogmaals mijn dank, en ook nogmaals sterkte voor alle betrokkenen.

voorgaande bericht.

Citaat:
Wat een vreselijk ongeluk. Ook namens mij uiteraard heel veel sterkte voor alle betrokkenen.

Op dit moment zijn er geen mods van Nieuws online, maar ik zie dat er in een aantal berichten gespeculeerd wordt over de naam van de betrokkene. Uiteraard is het begrijpelijk dat er meegeleefd wordt en vanuit de mods wordt dit ook zeker gewaardeerd.

Ik zou wel willen vragen om niet te speculeren over de naam van de betrokkene, dit uit respect voor de betrokkene en voor de naasten. Mocht er via de officiele wegen meer informatie komen waaruit duidelijk blijkt om wie het gaat, dan mag dat uiteraard geplaatst worden.

Omdat dit een erg hardlopend topic is, zal ik hier even een slotje plaatsen zodat we de genoemde namen kunnen verwijderen. Meteen daarna zal ik het topic weer heropenen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

x_tico

Re: Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:23

Wat verschrikkelijk. Ook hier brandt een kaars voor de amazone..

gucci16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:34

Poeh...wat erg zeg...heel veel sterkte voor alle betrokkenen,dat de amazone voorspoedig mag herstellen!!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:44

Jeetje zeg wel heftig , maar wat ik lees is dus dat ze snel gevonden is, dat kan de kans op herstel misschien vergroten dat ze er niet een tijd onder gelegen heeft en toen ontdekt is, ja ze heeft er wel te lang gelegen natuurlijk.
Heel veel sterkte gewenst aan de betrokkenen.

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 23:50

;( sterkte en beterschap

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:07

wow, wat heftig.
Als ze al bijkomt en hersteld wat we natuurlijk van allerharte hopen, kan haar dan nog het nieuws verteld worden dat haar paard is overleden, aangezien ze dat vermoedelijk zelf niet meegekregen heeft door het ongeval.

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:14

triest hoor voor het meisje en voor haar paard |(

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:22

Citaat:
spe·cu·le·ren (werkwoord; speculeerde, heeft gespeculeerd)
1
kopen en verkopen enz., waarbij groot risico is
2
(+ op) kansberekeningen maken, gegrond op bep. gegevens

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:23

Caye schreef:
Ik post hier betrouwbr info met bron.. En dan word het verwijdert? Snap er niks van. Ik speculeer niks hoorx maar goed. Ik zeg niks meer

Bokt is een beetje triest als het om zulke dingen gaat. Stel je voor dat je helemaal niet in hoeft te grijpen: Dat kan toch niet!

Er werd imho ook niet gespeculeerd.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:29

Werd er ook niet. Het is gewoon zeker over wie het gaat, het is alleen nog niet vanuit officiële bron bevestigd. Caye, ik raad je aan Oscar even te pben met jouw kant van het verhaal :)

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:32

Wat is een 'officiële bron' in zo'n kwestie? Moeten familieleden zich hier gaan registreren om het te komen bevestigen? Beetje onzinnig. Er zaten gewoon mensen in dit topic die dat meisje kennen. Dus ik begrijp niet zo goed waar men nou precies bang voor is, maar goed.

Het is in elk geval een afschuwelijk voorval en ik hoop dat het meisje er een beetje goed van afkomt. Wat een klote-manier ook om je paard kwijt te raken.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:39

Tjee zal je maar overkomen, hoop dat ze er weer helemaal bovenop komt.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:39

sterkte voor de mensen die dicht bij haar staan en voor haar zelf.
hoop dat ze er boven op komt.

dat er gezegt wordt wie het is vind ik lang niet zo kwalijk als dat er meteen weer over een cap wordt gespeculeert. een cap zegt ook niet alles.

kennis van mij is zijn dochter verloren door van het paard te vallen zij droeg wel een cap, maar klapte met haar hoofd net onder de rand van de cap tegen de stoeprand. dus ook met cap op kan dat gebeuren.

ik heb haar nooit gekend haar vader is een vriend van mij vader en als ik de verhalen van mij vader mag geloven schrok dat paard nooit ergeens van schrok behalfe die ene fataledag :(:)

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:46

Bah wat vreselijk!! Het zal je maar gebeuren.. Bah, heel veel sterkte voor haar en iedereen die haar kent!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:47

jeetje... ik weet niet om wie het gaat, maar ik hoop echt dat ze er weer boven op komt en niet al te beschadigd is ;( wat is paardrijden eigenlijk een risicovolle sport, zelfs een rustig buitenritje met een betrouwbare lieve pony kan catastrofaal aflopen....

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:56

Wat een triest verhaal ;( , ook ik hoop dat het meisje er bovenop komt.

bigone schreef:
Als het zo is zoals geschreven word wat zit een zwaar ongeval dan weer in een klein hoekje en wat triest dat ze geen cap op had, misschien had dit zwaarder letsel kunnen voorkomen, veel sterkte voor iedereen die haar kent.

Huhh, waar staat dat dat het meisje geen cap op had :\ ??

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 00:59

sowieso, wat doet het er toe :? alsof een cap letterlijk verschil had uitgemaakt. Toen ik van een paard gevallen was zonder cap zeggen mensen ook dat het mijn eigen schuld is dat er een zenuw beschadigd is geraakt in mijn gezicht, maar een cap had echt geen ene reet uitgemaakt hoor, kwam met de zijkant op een rotsachtig stuk grond terecht en ben vlak onder mijn oog geraakt door een steen. Daar zit echt geen cap :') Om dan maar te zeggen dat het "eigen schuld, dikke bult" is puur omdat er geen cap in het spel is vind ik gewoon respectloos.

Ik zal ook een kaarsje aansteken...

Twirrekwpn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 01:02

Wat een verschrikkelijk nieuws!
Hoop dat ze er weer bovenop komt.
Sterkte voor iedereen die haar kent..

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 06:10

Wat een nachtmerrie! Heel veel sterkte voor alle betrokkenen. Ik hoop dat het meisje snel hersteld :(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 06:27

Jeetje...ben heel benieuwd om wie het gaat..ongelooflijk!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:32

Wat een nachtmerrie dit! Hopelijk hersteld het meisje snel en houd ze er niks aan over :(:)

eilander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:33

Stil wordt je hier van.
Sterkte gewenst voor deze jonge meid.
Ook voor de familie en vrienden.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:37

Verschrikkelijk, zo ben je aan het buitenrijden, en zo lig je in het ziekenhuis... Wat kan het ook raar lopen.
Ik hoop dat er toch nog een sprankje van hoop is, en wens alle betrokkenen heel veel sterkte toe met dit verschrikkelijke ongeval.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:55

Wat een naar ongeluk.. heel veel sterkte voor de betrokkenen.
Is er ondertussen al meer bekend?

Algraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:55

Verschrikkelijk nieuws! Schedelbasisfractuur is niet niks.. Ben benieuwd of en hoe ze ooit weer volledig bij komt.. Hoop op het beste.

Wat betreft de cap. Ik vind het persoonlijk ieder zijn eigen keuze en meng me nooit in discussies hierover, maar als je puur naar dit geval kijkt, dan had een cap misschien wel verschil kunnen maken. Uiteraard zijn er ook gevallen te bedenken en benoemen waarbij een cap niks uit had gemaakt. Maar als je de kans op letsel kunt verkleinen, waarom zou je dan zo eigenwijs zijn om de cap niet te dragen? Het is een feit dat een cap een groot deel van de klap op kan vangen.

Maar goed, dit verandert niets aan de situatie bij dit meisje en maakt het zeker niet minder erg!