Caye schreef:Ik post hier betrouwbr info met bron.. En dan word het verwijdert? Snap er niks van. Ik speculeer niks hoorx maar goed. Ik zeg niks meer
Dan moet je met die betrouwbare informatie naar een Mod stappen.
Ik snap wel waarom het verwijderd word, speel je informatie door naar een Mod en dan zul je vast antwoord krijgen.
Citaat:Ondertussen zijn een aantal berichten verwijderd waarin de naam van de evt. betrokkene genoemd werd. Ik zal dit topic weer heropenen. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om geen namen te noemen totdat een betrouwbare (nieuws)bron de naam van de betrokkene bevestigd heeft? Nogmaals mijn dank, en ook nogmaals sterkte voor alle betrokkenen.
voorgaande bericht.
Citaat:Wat een vreselijk ongeluk. Ook namens mij uiteraard heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
Op dit moment zijn er geen mods van Nieuws online, maar ik zie dat er in een aantal berichten gespeculeerd wordt over de naam van de betrokkene. Uiteraard is het begrijpelijk dat er meegeleefd wordt en vanuit de mods wordt dit ook zeker gewaardeerd.
Ik zou wel willen vragen om niet te speculeren over de naam van de betrokkene, dit uit respect voor de betrokkene en voor de naasten. Mocht er via de officiele wegen meer informatie komen waaruit duidelijk blijkt om wie het gaat, dan mag dat uiteraard geplaatst worden.
Omdat dit een erg hardlopend topic is, zal ik hier even een slotje plaatsen zodat we de genoemde namen kunnen verwijderen. Meteen daarna zal ik het topic weer heropenen.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.